miercuri, 4 ianuarie 2012

Azi pot, si maine pot.. si tot 2012..:)

Stiu ca e o moda sa scrii cam ce iti doresti tu de la 2012.. si desi imi place deseori uneori sa fiu contra curentului, e mai bine sa le am notate aici, ca sa pot sa ma bat singura la final:))


Asadar, in 2012:

  • voi bea maxim un sfert din cantitatea de cola/pepsi de anul trecut (God help me!:))))
  • voi dansa cat pentru cei 2 (sau 3) ani de pauza, voi face piruete duble (si nu voi ameti), voi dansa cu multi baieti (al caror numar nu o sa il mai tin minte)
  • voi veni de prea multe ori terminata de oboseala din salsa si a doua zi voi avea meditatii de la 8
  • voi zambi in fiecare zi macar o data (am bifat asta azi)
  • ma dau cu parapanta si gasesc un rollercoaster ca lumea si ma dau si in ala
  • skinny dipping noaptea la mare neaparat!
  • voi vraji minim un italian si un suedez; voi agata iar un tip in minim un aeroport - data trecuta era din Maroc, sa incercam o destinatie mai apropiata.
  • dau jos 4 kg - nu va uitati urat la mine, 4 kg sunt greu de dat jos mai ales ca n-am chef sa ma tin de niciun regim :)
  • o sa imi vad prietenele din facultate de minim 4 ori anul asta (s-a consemnat, Octavia?:))))
  • Poate reusesc o reuniune a celor 3 muschetari in Suedia (Livia....?)
  • o sa ma duc la un orange film o data pe luna 
  • o sa dansez de o sa raman fara sandale... am vreo 5 perechi de stricat:)
  • o sa gasesc jobul ala de sa ma dea pe spate
  • o sa imi iau o nenorocire de smartphone de care nu am nevoie dar pe care il vreau! Acum:))
  • o sa ma plimb si o sa conduc, si o sa ma plimb si o sa conduc... si iar ma plimb si iar conduc. 
  • o sa scriu aici si sper sa ma mut in curand.. o sa vedeti unde :)
De aici,

Numai zambete

Pentru ca pot!

PS: Citisem pe undeva de "resolution people".. si pentru ca mi-a placut.. am furat:)) - anul asta fix asta nu vreau sa fiu. Sper ca si tu....

Niciun comentariu: