miercuri, 11 ianuarie 2012

Marti, ziua mea speciala


Pentru ca:
  • am aflat cum sunt americanii si m-am bucurat ca sunt in Romania
  • primul lucru pe care mi l-a spus cineva dupa un an si jumatate a fost: "ce ti-a crescut parul si ce roscata esti!" Iupii!
  • voia cineva sa ma lipeasca si am scapat:D 
  • am reusit sa plec acasa imbracata in alb si sa ajung inapoi tot in alb:d 
  • am flirtat cu tipul care facea pe gazda de la "the embassy" si desi nu e genul meu, da! pot! :))
  • un nene s-a holbat tot semaforul de la unirii la mine si da, ma laud...
  • am stat fata in fata cu o sticla de cola si am rezistat tentatiei
  • m-am intors acasa cu o tipa buna.
  • am ramas cu tipa in lift de vorba cu usile inchise la etajul 5:)) Asta pana cand un vecin simpatic ne-a deschis usa pentru ca nu stia ce se intampla. 
Nu ii reprosez nimic...era prea simpatic:)) dar data viitoare, bataie pentru intrerupere! 

De aici,

Numai zambete

PS:
Pe melodia asta se poate dansa un vals vienez :D

Niciun comentariu: