joi, 22 decembrie 2011

10 lucruri pe care sa NU le faci inainte de o prima intalnire ... pentru fete

Neata ladies,

Stiti emotiile primei intalniri? Noptile nedormite ca nu stii cu ce sa te imbraci? Orele in care devastezi sifonierul? Hiperbolizez putin lucrurile pentru ca, din nefericire, mai trebuie sa mai si muncim :)) Dar intotdeauna inainte de o prima intalnire, parca ne pocneste cheful de lucruri... extravagante.. doar trebuie sa ne facem remarcate.

Din experienta proprie si din sirul destul de mare de prime intalniri, iata ca am adunate 10 chestiute care sa va faca sa zambiti si sa va readuca cu picioarele pe pamant cand e cazul:

1. Nu te apuca sa iti pui masti de indian in ziua intalnirii. In primul rand, efectul mastilor se vede cam dupa o zi si doi la mana, te poti trezi cu cine stie ce reactie asa incat te vei prezenta ca Indianul Fata Rosie:)

2. Nu te vopsi!! Stiu.. au iesit radacinile, parul tau nu are nicio culoare clara. Amani de ceva timp vopsitul si acum ai scuza potrivita sa strecori timp si pentru asta. Daca nu ai timp de coafor (sau esti ca mine-  preferi experimentele acasa), stai cuminte si lasa-ti parul asa cum e. Cum roscatul e culoarea mea favorita, s-a intamplat sa ma prezint la datorie cu urechile mai rosii decat de obicei si cu un cap care putea fi inlocuit usor cu rosul de la semafor....Asa m-a mai lovit si pofta de a reveni la nuanta mea de saten -.... dar am ajuns bruneta la intalnire. :)))

3. Nu te pensa! Nu stiu cum esti tu, dar intotdeauna (mai ales inainte de iesiri mai importante:P) mi se pare ca sprancenele mele sigur nu au forma corecta. Pana sa imi dau seama de ce am facut, deja sprancenele sunt mai mult absente si una sigur are o totala alta forma decat cealalta.

4. Nu te spala pe cap cu 2 ore inainte! Stiu ca poate suna ciudat si neigienic.. dar daca parul tau are o vointa la fel de puternica precum a ta (cum patesc eu) sigur o sa ajungi ca Vrajitoarea din Oz la intalnire:)) Si nici sa nu incerci vreo coafura noua...... stiu si eu, stii si tu  de ce:))

5. Nu iti baga pantalonii albi preferati la spalat cu o seara inainte cu o chestie neagra- o sa iasa bleu. Asta e din blonzimea recenta de care am dat dovada. Dupa 3 minute de soc, i-am bagat in clor si a doua zi erau mai albi decat la spalare.. dar don't try this at home.





Si acum din seria chestii practice...

6. Nu il asalta cu sms-uri ca abia astepti sa il vezi in seara aia.... O stii si tu, o banuieste si el. Let's keep it that way!

7. Daca a ramas sa stabiliti mai pe seara detaliile gen loc si ora precisa, nu sari pe el cum il prinzi online si nici nu da telefoane disperate. Cam ar fi datoria lui sa dea un semn si daca nu da niciun semn de viata..well, a uitat sau nu ii pasa, zi neeeext!

8. Nu bea 2 litri de cola inainte ca s-ar putea sa fii putin prea energica si il sperii ...:))


9. Puneti in geanta un balsam de buze, o oglinda, mobilul, cheile si NU uita de portofel-cu bani in el, mai multi decat iti trebuie. Nu e nimic mai naspa decat sa descoperi ca tipul nu prea are bani la el, nu ca sa acopere toata consumatia, ci nici macar sa isi plateasca partea lui! Din nefericire, am patit-o de prea multe ori...

10. Nu iti fa strategii, sigur o sa ti le dea el peste cap. Planifica doar sa fii tu insati si mergi cu zambet inainte!

De aici,

Numai zambete

si

Spor la cautat!

Niciun comentariu: