joi, 22 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Craciun,

Neata Mosule,

Nu te stresa prea tare - asa salut eu pe toata lumea. Oricum la mine e cam 7.30 si mi-e cam somn .. ah, apropo.. am si eu nevoie de un cadou.. o dimineata in care sa ma trezesc dupa 8.30. Daaar sa revenim. Stii ca am fost cuminte anul asta, nu? Bine, nu chiar dupa toate standardele dar zau Mosule de nu am fost cuminte! Promit ca la anul nu mai fac!


Acestea fiind spuse, m-am gandit ca ar fi cazul sa iti faci datoria si sa stii ca mi-as dori cateva chestii. O fi criza, nu zic nu, dar zauuuuu Mosuleeee, nu am fost eu cuminte?:D:D:D:D:D

1. Vreau zapada. Ai vazut tu Craciun fara zapada? Iti bati joc de mine? E ca Pamela Anderson fara silicoane, ca Basescu fara chelie, ca ... mine fara un zambet. Nu iti mai las lapte cu fursecuri anul asta!!!!! Stiu ca nu ti-am lasat nici anul trecut, am zis sa ne apucam amandoi de slabit, dar anul asta, daca imi aduci zapada... poate fac niste fursecuri. Dar zapada asa cum scrie la carte! Sa stau vreo 3 minute minim sa deszapezesc masina, sa ma duc in parc si sa fac un ingeras in zapada (echivalentul a "lasa-ma sa ma trantesc ca un copil mic in zapada"), sa arunc cu bulgari in..... cateva tinte aleatorii.

2. Sa prind loc de parcare la biserica in prima zi de Craciun. Stiu sigur ca ajung mai tarziu decat trebuie deci rezerva-mi unul pentru care totusi sa nu trebuiasca sa fac o laterala pentru ca dau vreo 3 ture de bloc si 5 de biserica pana gasesc altceva.

3. Sa fie si anul asta niste baieti draguti in cor. Dar, te rog, nu, de fapt insist! Sa nu ii mai aduca de la seminar. Nu stiu daca ai observat Mosule, dar eu am mai imbatranit. Da, uimitor, nici mie nu imi vine sa cred, dar s-a ma adaugat un an! Si astia de 17,18 ani de acum chiar mi se par....cam mici. Daca sunt in schimb anul 2 sau 3, parca mai merg:D Sa le explic eu cum e viata:))

4. Sa nu ajunga preotul de la biserica pe blogul meu. Le cam are cu netul si as prefera sa nu gaseasca blogul meu - nu de alta, dar si el, ca si tine, stie ca sunt fata cuminte.

5. Sa ma ajuti si pe mine cu memoria putin. Asta ca de la o tinerica la un Mos! Am facut tratament si merg neuronii la vale, dar nu imi gasesc un singur lucru: unde pisicii mei mi-am pus balsamul de buze? :))

6. Sa NU primesc mesaje standard. Desi emotionante si cu niste cuvinte la care sunt sigura ca vreo 5 persoane din tot netul s-au gandit intens si le-au postat pentru inspiratia altora, imi pare rau dar anul asta  I don't give a shit:P Si pentru ca tot sunt profa de engleza uite si traducerea: "nu prea imi pasa". Decat 100 de mesaje trimise la cele 300 de contacte din agenda (printre care si eu:P), prefer sa primesc doar 3 sau 4 dar sa stiu ca s-au obosit macar pentru mine sa scrie scurt: Craciun Fericit! Si fara semnatura.....

De aici,

Numai zambete


PS:
Dragii mei, eu va urez standard pe toti dar din tot sufletul sa aveti un Craciun Fericit! Anul asta parca suntem mai obositi, mai fara chef si nu prea simtim Craciunul. E pacat! Setati-va cumva sa iesiti de pe pilot automat, sa va bucurati de ce aveti, sa priviti mai cu sperante spre ce o sa vina. O sa va iau eu la suturi saptamana viitoare cu ceva optimisme de-ale mele.


Eu zic ca e pacat sa lasati sa treaca zilele astea fara sa nu simtim nimic. Mobilizarea!!!!! Si vreau raportul marti dimineata la mine pe birou. 
Tineti-mi pumnii sa reusesc azi sa ii cumpar televizor mamei si sa nu se prinda pana duminica de surpriza. Me love being Santa! Si o sa pun si poze.. promit!

Niciun comentariu: