duminică, 4 decembrie 2011

Pentru ca inca mai sunt un mic copil...

In procesul (indelungat) de zugravire prin casa, am ajuns si la etapa in care mi-am scos papitoii - plini de praf si imbacsiti. I-am luat pe saracutii si i-am bagat la spalaceala :)) 2 ture de masina si gata!

Iar intr-un final am ajuns la partea de sacrificiu.. sa ii bag intr-o cutie si sa ii duc la depozit. Azi i-am bagat la cutiuta, cu grija sa nu ii storcesc unii peste altii. Cum o sa respire ei unul peste altul?! Asa ca va rog sa apreciati faptul ca mi-a luat 15 minute sa ii aranjez. 15 minute in care i-am asezat strategic, sa stea cat mai bine, i-am pus frumos, au cazut, i-am ridicat, si mi s-a rupt sufletul la fiecare ca ii trimit departe de mine. Le-am promis in acelasi timp ca, la anul, cand ma mut singura, de-a naibii ii iau cu mine si ii aranjez pe toti undeva. Chit ca o sa se puna praful pe ei :D



Da, minte multa nu am uneori... dar imi place sa fiu copil .. atunci cand trebuie!

De aici,

Numai zambete

Un comentariu:

gatonella spunea...

las k si io am o gramada de papitoi si nu vreau sa ma despart de ei si pace!!!