marți, 12 februarie 2008

:Why I looove girls...

Daca v-ati gandit la prostii... stop now! :) Din fericire sau cine stie poate cu parere de rau trebuie sa anunt ca..... imi plac baietii... inca :P Nu vad nici un rost in a-mi schimba orientarea.. politica.. la ce va gandeati? :P

Disclaimer: Cine se asteapta la un post ironic, e mai bine sa se opreasca cu cititul aici.. de data asta e mai mult lacrimogen..:P

Ne vedeti..? Suntem 3... cei 3 muschetari.. am fost mai multe.. dar astea am ramas... :P Dovada a faptului ca exista prietenie intre fete..:P

Nu ne-am batut niciodata pe baieti. ;).(sper ca nu aveti acum fatza dezamagita..:P) dar am drooled impreuna la vreun cantaret, amic comun..am glumit si am barfit.... baietii.. (da, toate fetele o fac:P). ne-am plans una alteia.. si ne-am ascultat..Da, ciudat este ca ne putem asculta..Mai greu.. dar putem:)  Una vorbeste si celelalte nu tac.. doar nu am innebunit... dar mai intervenim si noi discret.. dar mai presus de toate Ne-am certat! si am si trecut peste asta..:))

Suntem prietene de 5 ani.. pentru multi, poate fi putin..Pentru noi e bine.. pentru niste fete e chiar foarte bine :P pentru ca mai planuim inca 50 de ani de zambete, ironii subtile, iesiri la un cocktail, priviri furise dupa tipii draguti de la masa alaturata.. pentru ca putem!

Luv ma ladies! :)

PS: Revin cu ironia in postul urmator!

Niciun comentariu: