vineri, 29 august 2008

Concediu si iar concediu..poze:P



Ghinii.. ramasei datoare.. cu ce am facut in concediu.. asa ca de buna voie si silita de promisiune.. va bag cateva poze cu preferatul meu din cele 11 matze puricoase de la tara- adic cel mai mic si mai pricajit,  si un vitzel de 3 luni care era cat casa dar super dulcik...

O saptamana in Moldova din care 3 zile la tara.. Impact mediu. Ce mi-a placut: e suuuuper liniste la tara.. liniste de-a binelea.. si as sta undeva o saptamana numai ca sa ma pot trezi la 10.. si dupa aia sa ies in curte si sa stau toata ziua motzaind la soare intr-un hamac..:) 

As bea toata ziua lapte de vacutza- care apropo e la fel de bun cum stiam eu.. Nu mai bausem lapte direct de la sursa de 14 ani..:P In clasa a 4a am stat vreo 3 luni pe la tara, fugaream gainile prin cotet ca sa le iau in brate, ma duceam la cei 12 purcelusi si ii lasam sa imi suga degetele de la picioare- erau niste frumusei.. si ma jucam pe gramada de lemne cu fratele meu.. Ce playstation? Ce internet? :) M spalam in curte, intr-o caditza, treceau vecinii intre timp si ne salutau..Acum nu as mai putea totusi sa fac asta..:)) Dar as merge la nudisti cu fetele..:)) 

Dupa 3 zile la tara cu lapte de la vacutza, branza, mamaligutza si cartofi la cuptor, nu mai eram palida si aveam o roseatza superba in obraji. A fost nevoie de o zi la oras ca sa scap de toate aceste trasaturi absolut oribile:)) 

Partea de distractie vine weekendul viitor... plec la bulgari.. iaaaaaaaaaaar::P

PS: marimea nu conteaza?:)))Uitati-va la creasta cocosului asta? Pun pariu ca facea ordine in tot grupul ala de gaini...concluzie: marimea conteaza... pentru gaini:))

Niciun comentariu: