luni, 2 martie 2009

Si am fost si la striptease..:)

De ceva vreme, cam de cand Flamingo Boys si Chippendales apar pe la Teo si alte emisiuni cu trial versions a ceea ce ofera in spectacole, imi doresc sa ajung si eu pe la striptease masculin. Asa ca in anul de gratie 2009, simtind ca e acum ori niciodata, am aruncat propunerea in curtea unor colege de birou.. care, desi sunt fete serioase si cu relatii stabile, au spus da:)) Nu ca ar fi vreo legatura:P

Primul lucru care m-a frapat a fost reactia baietilor carora le-am marturisit planurile mele: ofticati, invidiosi.."Dar la ce va trebuie? ce va duceti sa vedeti?" Niste priviri sceptice.. Sprancene ridicate si alte expresii care mai de care mai dragute:)

Ca sa fie clar pentru toti baietii care citesc blogul, ne-am dus de curiozitate, sa vedem si noi de ce naibii atatea femei ies isterice si in calduri de la spectacolul asta si cum bine au spus unele fete, am mers acolo fix pentru ca meritam!

Si a venit si 1 martie. 16.30, nimeni in fata la Sala Palatului. 16.50, curtea era plina. Ne-am uitat noi 3 fete cucuiete in jur, aproape numai doamne trecute de o varsta aproape dubla de a noastra. Am inceput sa ma gandesc ca poate trebuia sa asteptam si noi sa avem vreo criza hormonala, ceva, sa avem 45 de ani, sa fim mai plinutze, ridate si sa traim din amintirile partidelor de acum 20 de ani. Apoi am vazut niste pitzipoance bronzate, blonde si mulate si am zis ca iar mi-am gresit nuanta de par si ca am uitat drumul pana la solar. Dar in multimea de reprezentante ale sexului ... frumos, erau si femei obisnuite. 

Contrar asteptarilor, intrarea in sala s-a petrecut fffff civilizat si, desi am asteptat inca juma de ora pana sa apara baietii, nici una din femei nu si-a aratat partea animalica. Si a inceput spectacolul.

Asta e partea de blog pe care o dedic fetelor. Primele 3 minute cand vezi baieti care arata super defiland pe scena, te gandesti ca evident ai innebunit, doar esti fata cuminte:)) Iti trece senzatia dupa primul numar. Primele 20 de minute esti fascinata, iti clatesti privirile, observi miscarile, te simti bine.

Ce mi-a placut mie in primele 20 de minute? Baieti care arata super bine: bicepsu, biceps, tricepsu, triceps, nici prea-prea, nici foarte-foarte.  Dansau bine, repet DANSAU bine. Miscarile le puneau in evidenta fiecare muschi si cred ca asta a fost chestia pur fizica a spectacolului, ca in rest, mimarea unei partide de sex pe podea, nu mi-a starnit vreun gand latent. Muzica aleasa a fost super buna si partea efectiva de dans, chiar foarte draguta.

De aici se duce distractia si incepe ironia.

Dupa 20 de minute in schimb, am inceput sa casc pentru ca deja erau aceeiasi baieti, numere diferite, dar e ca si cum mi-ai da de mancare fasole si scrii pe farfurie ca e pilaf. :P Pot sa spun in schimb ca m-am amuzat enorm. Dupa primele 3 numere individuale, baietii au inceput sa arate din ce in ce mai mult. Pas cu pas ca la un preludiu reusit. Numai ca, la final, dupa ce isi dadeau chiloteii jos si ramaneau in poponeatza goala, isi tineau frumos bijuteriile familiei in mana. Adica, stati sa ma exprim cum trebuie, le acopereau cu mana. Problema nu era ca ascundeau ce aveau intre picioare dar ca era super amuzant sa vezi un tip super bine facut ramanand in fundul gol pe scena si acoperindu-se cu mana ca un copil mic si alergand de pe scena ca sa vina urmatorul :)))

Domnisoarele de la VIP- 1,5 mil biletul, au fost luate la intamplare, pe scena. Nu puteam decat sa le observ reactiile si sa zambesc. Primele fete au fost timide, urmatoarele nu prea.. NU pot sa zic ca au sarit pe baieti, eu la asta ma asteptam. Urmatoarele au prins curaj si ghidate de mainile baietilor le-au simtit bicepsii si tricepsii si unele au ajuns ghidate si in chiloteii baietilor. Cel mai interesant a fost numarul in care o blonda a fost luata pe scena si unul dintre tipi a exemplificat cu ea cateva pozitii pe podeaua salii polivalente. Buna tipa ca s-a sincronizat perfect cu tipul: deasupra, dedesubt, incrucisati, neincrucisati desi am vazut o pozitie cam dificila.: ea pe burta, el peste ea, tot pe burta dar in sensuri diferite.  Picioarele lui practic veneau peste capul ei.  Stiam eu ca mai am de experimentat!:))

In rest, am mai ras de nu am mai putut cand o alta tipa (imi pare rau dar tot blonda), a fost luata pe scena, tipul a pus-o frumos capra si vreo 30 de secunde a exemplificat cu ea miscandu-se in ritmul muzicii, si cred ca era o samba. Sa mori de ras nu alta, nu de alta, dar ritmul era cam sacadat. 

Ar mai fi de povestit- un stripper international care juca rolul unui indian. Nu e nimic mai amuzant decat un barbat muuuult prea imbracat care se misca la fel ca tipele din filmele indiene :)))  Si se dezbraca si se dezbraca dar nu renunta la caciulita. Caciulita de pe cap. Capul cu care gandeste. Of, nu ne mai intelegem. Capul ala de pe umeri :P 

In ceea ce priveste femeile, dragii mei, mult prea pasnice. Singurul exemplar demn de retinut a fost cea care, exasperata dupa 5 numere de striptease in care nu a vazut decat poponetze si ciuciu obiectul muncii, a urlat de vreo 3 ori ceva de genul: Dar nu ne aratati si... ? Si nu, nu a folosit cuvantul politicos din DEX si anume penis, ci varianta abreviata de 4 litere care incepe cu P se termina cu A si are la mijloc grupul format dintr-o vocala si o consoana: ul :)) M-a mai innebunit una care pana la sfarsitul spectacolului a urlat: Cristtttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Ca sa aflu ca Cristi e un brailean bun:) 

Nu regret ca am dat 50 de RON pe bilet, am stat la 5 metri de scena:) Bine 7:)) baieti draguti, am ras, si din cauza unui defect profesional identificam toate melodiile: asta e cha cha cha, asta e slow fox.. Si erau vreo 2 tipi, doamneeee, da buni mai erau la miscarile de salsa, pentru ca au bagat si un pas de baza de salsa. Si toti sunt fffff buni la piruete, 3 minim:)) I-as lua o tura prin salsa :D

Cel care m-a facut extrem de foarte fericita aseara a fost urmatorul grec care nu s-a dezbracat, dar care canta super bine, arata super bine la 1,90 cat are el  si are niste miscari de toata frumusetea:

PS:

Ladies, o data merita sa mergeti la striptease. Clatiti ochii, stimulati imaginatia, va duceti acasica si apreciati baiatul pe care il aveti si care nu poarta tanga. Barbatii in tanga sunt super.. amuzanti:)) Oricat de buni ar fi :)

PS2: Poze cu baietii nu avem.. eram prea ocupate.. singurele poze mai ... sunt astea:))

2 comentarii:

Andrei spunea...

cel mai tare articol din tot blogu. felicitari si tine-o tot asa!

adda spunea...

Ce ti-e si cu curiozitatea asta! Orice teren virgin atrage, iar apoi cand te dumeresti mai bine parca preferi tot varianta initiala! Nu e de condamnat grecul arata prea tare si imbracat si un pic de mister invaluie mai bine orice tip!

Dar tot vreau sa merg la un striptease masculin!!! Multumesc pentru toate detaliile.Pup