miercuri, 29 iulie 2009

Imi plac baietii, imi plac si fetele...si lista poate...

Nu, nu poate continua. :)) Ma limitez la fete si baieti. Damn, am impresia ca ar putea fi unii care sa ma ia in serios. Oficial, dar si neoficial, imi plac baietii. Baietii destepti. Neaparat! De ce? Dupa ani de incercari de explicare a comportamentului meu obsesiv de orientare catre baieti cu neuroni, am nimerit explicatia pe blogul Laurei Andresan: creierul e cel mai important organ sexual. Now me got it! Dar nu despre asta voiam sa vorbesc. Dupa blogul cu EBA am primit un comentariu de la un domn pe care nu il cunosc cu urmatorul mesaj:  Sprijină acum campania ANTI-GAY FEST! http://agolan.info/anti-gay-fest/ Sunt convins că şi tu vei fi deacord cu materialele de acolo!

In primul rand, a fi de acord, se scrie separat. Nu m-a suparat mesajul, pana la urma am primit si mesaje jignitoare pe blog pe care le-am lasat, nu le-am taiat. Si consider ca fiecare poate sa aiba orice parere vrea, despre orice subiect. M-a intrigat o singura chestie: de unde si pana unde se presupune ca eu as fi de acord cu niste chestii anti-gay?!!!

Imi pare sincer rau daca am lasat aceasta impresie. Fiecare e liber sa faca ce vrea in intimitate, cu cine vrea, de cate ori vrea si mai ales cum vrea! Gata, nu mai salivati! :D Nu sunt de acord sa judec pe cineva dupa  lucrurile pe care le face in intimitate, fiecare are limitele lui. Consider a fi incuiate fetele care cred ca sexul e  ceva murdar, un pacat, un moft al barbatului care e un animal, asa cum consider a fi nesimtire a cere unei fete sa iti presteze un oral la cateva zile dupa ce te-a cunoscut in cazul in care nu vrea sa faca sex. Bine.. stiu ca fetele presteaza oricum, sexul oral e ceva obisnuit, ca si cum m-as duce acum sa imi cumpar eu o sticla de cola. Dar deja intram aici in alte subiecte.

Sunt de acord (separat, da?:P) ca multe lucruri in privinta sexului au fost duse poate prea departe. Repet, in intimitate faci ce vrei, cum vrei. Daca  faci tot ce iti trece prin cap cu absolut toata lumea, atunci nu mai e ok din punctul meu de vedere. Am vazut fete care se sarutau la petreceri, nu pentru ca ar fi fost bi, lesbi, sau vai de mine in nu stiu ce dileme in privinta preferintelor, ci doar pentru ca e cool si baietii salivau acolo non stop. Asa erau mai dorite. Am auzit la numeroase vedete ca sunt bi si a doua zi nu stiu cate albume li s-au vandut. 

Esti gay? Foarte bine:) Inteleg de ce femeile uneori sunt insuportabile. Esti lesbi? Foarte bine. Inteleg de ce uneori te gandesti ce naibii o fi in capul barbatilor. Nu am nimic cu homosexualii, cred ca printr-o postare declaram eu ca as vrea un prieten homosexual- dorinta mai veche de a mea:) Esti lesbi? So what?! Nu o sa ma ascund sub pat de frica, ba din contra m-as simti flatata daca o lesbiana s-ar da la mine:D 

Nu mai suntem de mult in epoca in care negrii erau sclavi, femeile erau la cratita si nu aveau drept de vot, Inchizitia vana vrajitoare, etc. Suntem in aparenta o societate libera, in esenta discriminarea inca exista! Dar nu aici:P

Numai zambete,

P.

PS:

M-am pupat cu vreo 2-3 fete la viata mea, din greseala. Never ever nu am simtit ceva, sentimentul de interzis nu a declansat niciun fior. Cu baietii in schimb, chiar si din greseala.. sau nu....:))

Niciun comentariu: