luni, 26 octombrie 2009

Peripetii de la ASE

Neatza guys,

Sa ne lamurim cu o chestie.. Am terminat ASE-UL.. SELS- sau pentru cei care nu cunosc- ASE in engleza.. E un fel de ASE general.. administrarea afacerilor. Inveti de toate pentru toti. Poate o sa va uitati crucis la mine, poate o sa radeti, dar sunt mandra de faptul ca am terminat facultatea asta, nu am facut-o pentru diploma, si daca as da timpul inapoi tot aici as vrea sa fiu studenta. Dar.. mai multe detalii despre anii mei de studentie intr-o alta postare. Azi am avut ocazia sa mai trec pe la ASE ca sa imi ajut un prieten cu niste probleme administrative, respectiv scos un dosar de admitere la Masterul online. Ca nu m-a ascultat cand i-am zis sa fuga de masterele de la ASE:)

CATE PITZIPOANCE! Parca pe vremea mea erau mai putine:)) Ce apreciez eu la fetele alea e ca sunt foarte aranjate. Fiind fata, cel putin dupa ultimele verificari:D, stiu foarte bine cat timp si-au dedicat ca sa arate ca scoase din cutie. Avand atata timp la dispozitie, ma gandesc eu, in toata inocenta mea, ca nu au job... Pe de alta parte, nu e buna explicatia. Ca se fumeaza la ASE in ultimul hal! Fumatul excesiv.. nu, nu dauneaza grav sanatatii, ci este o incercare de eliberare a stresului. Deci tipele alea sunt si foarte stresate. Iar despre baieti nu pot spune decat atat: sunt PENSATI! Am alergieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Mie imi plac asa, mai ... nebarbieriti, mai ciufuliti si eventual si cu mainile murdare ca tocmai si-a bagat mana sa verifice lichidul de frana si s-a murdarit tot.. Mmmmmmmmmmmmmmmmm :D

Cum am reusit sa luam dosarul?
Pasul 1: cerere semnata de coordonatoarea masterului. Rezolvat in 3 minute. Profa super de gasca, nu incurajeaza masterele online, ca la zi '"oricum nu va cere nimeni nimic".

Pasul 2: fuga la secretariat. Coada, multi studenti, secretara amabila- 5 minute pentru a afla ca dosarul e la Arhiva. Traverseaza toata Romana, ajungem la Arhiva. Coada de 3 persoane- Masterele online nu sunt aici. Masterele online sunt in alta cladire la un alt birou, la 1501. Traverseaza Romana, ca uitasem unde e pasarela sa treci din Bastiliei in Comert, asteptat lifturi.. si.. ajungem la barlog. Frumos, modern, un nene amabil care ne spune sa il cautam pe un alt nene in biroul de vis-a-vis. Gasit. Intram, intrebam, dam peste.. initial am vrut sa zic balena ucigasa, dar tipa nici nu pot sa spun ca era obeza, si oricum nu am nimic impotriva oamenilor mai plinuti. Cu o falca in cer si una in pamant, ne ia de manutza si ne duce inapoi la acelasi birou si se ia de nenea care ne indrumase. Saracul facuse o greseala: a fortat-o sa iasa din birou. Calma tipa dar calma ca un leu inainte sa atace antilopa. Iese din birou, ne lasa cu 2 fetze de prosti si spune: E FOARTE CLAR! CU MINE NU AVETI TREABA! Usurel, nu am vrut sa te deranjam de la jucatul de Solitaire.. sau poate ca.... verifica un site cu lenjerie intima.. si pentru asta chiar e nevoie de liniste si pace:)


Pasul 3: aflam la cine sa mergem, trecem din Comert iar in Bastiliei, am nimerit si pasarela. Urcam cu un lift super modern- pe vremea mea nu era:P Ajungem la birou.. dam de ... o secretara, ati ghicit. Ne invita sa intram la ultimul nene in birou. Eu am zis sa astept afara. "Nuuuu, du-te cu el. Doar nu ai vrea sa stai aici cu mine! Si inchide si usa dupa tine!" U little tiny shit! Impinsa de privirile ei dragastoase am intrat si eu in birou. Acolo am rezolvat problema :D! Da, stiu.. si eu m-am gandit la prostii.

Timp total: 70 de minute, contact cu 4 oameni si doua... doamne! Doamne de ASE pentru care avem si o dedicatie :)

De aici, numai zambete :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Când aud din astea, mă bucur enorm că am terminat o particulară... habar n-am ce înseamnă să te duci în zece părți pentru o foaie, secretarele de la UTM sunt super drăguțe și eficiente.