luni, 8 februarie 2010

Postarea numarul 100- Am fost in club

Ce importanta are? :P Are... f multa.. am atatea lucruri de spus, de povestit, de plans, de ras.. de impartasit. Dar toate la timpul lor! Trust me. There's a time for everything:D

Vineri am fost in Maya.. cu fostii colegi:-S Se simte ca nu m-am mai distrat de ceva vreme. Am descoperit ca nu ma mai tin picioarele. Am dansat pana la 3 dimineata dar eu zic ca se poate si mai bine. De fapt, daca era dupa mine, mai stateam.. dar colegii aia sunt niste somnorosi. I loooooooooooooooooove u tooooooooooo!!! Anyways, blogul asta se voia a fi o recenzie a clubului si nu prea imi iese:P Micutz locul, dar simpatic. E spatiu de dansat fara sa te inghesui. Preturi? O bere undeva pe la 6-7 lei, cola 6 lei (asta a fost durerea mea mare, de aceea am renuntat in seara aia la iubirea vietii mele), apa vreo 4 lei.. parca..:)) Vestea buna pentru baieti: sunt tipeeeee! Bune.. IQ neverificat- dar ce mai conteaza? Mi-am clatit ochii si bine a fost:D Pentru fete: sincer, ma uitam la animatoare:)) baietilor le-am acordat vreo 3 priviri.. nu pot sa zic ca erau rai.. dar.. parca erau mai multe tipe bune:))

Deci.. dupa cum spuneam.. am dansat.. House, rap, reggaeton, SALSAAAAAAAAAAA, SAMBAAAAAAAAA, oldies and goldies, am cantat pe voltaj, pe mafia, pe HIT The Road Jack.. M-am dat la toate fostele mele colege, inclusiv la noua achizitie de la montaj ( o fata pe gustul meu:P), am dansat un blues ( cu un baiat), am facut un trenulet, ce sa mai.. a fost super:P Supararea mea cea mare a fost ca a lipsit TONI, care in seara aia a aflat de plecarea mea... si dupa ce i-am facut si "propuneri indecente", tot nu a venit. Te tin eu minte:))

Pentru o seara de dans cu de toate va recomand Q pub, undeva pe Calea Mosilor. Baietii pot deveni shake-uri umane. Asta a fost chestia de care am ras pana nu am mai putut. Se ia una bucata fata, se aseaza pe bar. Se cheama una bucata tip care sta cu gura deschisa in timp ce fata, asezata in spatele lui ii toarna in gura din 2 sticle votca si.. cred ca gin. Se pun si 3 cuburi de gheata, sau 2 ca sa nu il omoram, se inchide gura, se astupa cu mana fetei care incepe sa ii zgaltaie capul in toate directiile. Rezultatul: o fata in extaz, un baiat ametit. Reteta de succes:))

Sfinte, recitesc blogul si vad ca am scris numai despre fete. Jur, inca imi plac baietii, din nefericire pentru mine tot acelasi tip de baieti! Tot nu m-am invatat minte:P

La final, ca tot voiam de ceva vreme sa recomand melodia asta, profit.. desi nu are nicio legatura cu blogul. Iubesc fiecare vers, am trait fiecare vers.. inca ma mai bantuie.. dar eu o las deoparte ca dupa aia ma plictisesc de ea. Pana la urmatoarea recomandare, enjoy!

De aici, numai zambete!

My Favourite ones:)
Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well, you could try sleeping in my bed

Lonely, own me nobody ever shut it down like you...

So tonight, I'm gonna find a way to make it without you
Tonight I'm gonna find a way to make it without you
I'm gonna hold on to the times we had tonight
I'm gonna find a way to make it without you

PS: Joi sunt in salsaaaaaaaaaaaaaaaa! 4! Universitate:P



Niciun comentariu: