vineri, 22 aprilie 2011

Vand oua!

Dragii mei,

Dupa 4 ture, pot afirma fericita ca am terminat cumparaturile de Paste. Si am dat si faliment, doar partial. Dincolo de toate aceste lucruri triviale, una din turele de "shopping" a fost in Real. Ce vreti? E la 2 minute de mine si se parcheaza usor, masina, ca la capitolul plimbat printre rafturi cu caruciorul e crima si pedeapsa!

Batraneii au prea mult timp liber. Si energie. Si doamnele au un stil dragut de a se opri cu ditamai magaoaia de cos fix in mijloc. Daca se intalnesc doua, una pe stanga, cealalta pe dreapta, putem chema deja politistii de la circulatie. Vedeti ce ordine se face:)) Acelasi lucru si la  piata. Cozi interminabile, babutze si mosnegutzi cu sacosele dupa ei si, contrar aparentelor, chiar au bani. M-am lungit dupa o matza de miel cat am putut, in timp ce cupluri aflate la o varsta onorabila scoteau in jur de 160 RON numai pentru miel. Holy cow! Pardon, Holy lamb!

Pe de o parte ma gandeam cu bucurie ca uite, mai sunt familii care tin la traditiile de Paste. Luam un miel, o punem de-o fripturica, facem un cozonac mic si o pasca, un drob, niste oua.. chestiile obisnuite. Dar la coada la casa de la Real, tocmai dupa mine, s-au asezat evident doi batranei sprinteni. Pentru ca babutza din mine mai iese la lumina din cand in cand, am tras cu ochiul la cumparaturile lor. (Ia spuneti-mi ca nu faceti acelasi lucru!) Dragii mei, batraneii mei cumparasera nici mai mult, nici mai putin de un carton de oua VOPSITE SI FIERTE!



In aceste conditii, eu imi dau demisia din functia de baba curioasa si trec la treaba. Am niste oua de vopsit! Puteti sa va luati de mine ca sunt tanara, ca abia stiu sa fierb un ou (stiu chiar sa fierb mai multe:)))), ca vorbesc de lucruri nestiute. Mama saraca in fiecare an presteaza macar doi cozonaci, pasca, drob si toate cele. Eu fac curatenie generala (hei, la asta sunt buna :)) dar cand ma fac eu mare o sa trantesc si eu cate un fel din fiecare. Mai bine cozonac ars, pasca uscata si un drob fara gust facute de mine, decat ouale fierte ale altcuiva!

Pana in Paste ne mai auzim!

De aici,
Numai zambete si spor la pregatiri!

Niciun comentariu: