luni, 21 ianuarie 2008

Aparente... si iar aparente

Cel mai mult imi plac conversatiile super inteligente intre fete ( nu e oximoron:) ).... "Draga, dar ce bine iti sta! imi place noua culoare de par... si fusta e f draguta... Da' ce-ai patit de arati asa de bine? " Adevarul este ca dupa astfel de replici... urmeaza invariabil ceva de genu'.. stii aseara l-am vazut pe prietenu' tau cu alta...
Pentru ca adevarul e ca ne ascundem in spatele unor aparente.. si deseori aruncam complimente de
dragul de a mentine o relatie .. nu pentru ca sunt adevarate.. si mai adevarat e ca deseori in spatele 
unei fraze de genul: ce bine arati azi.. se ascunde.. o alta  de genul: stai fara griji, nu esti atat de 
frumoasa pe cat vrei sa pari..:))

Poate ca traiesc prea mult in lumea fetelor.. dar adevarul e ca sunt reguli care se aplica pretutindeni.. pentru ca de exemplu in spatele unei fraze: multumesc ca m-ai atentionat asupra erorilor, sa o mai faci si alta data.. se afla adevarul: tare se mai crizeaza fata asta!

La o conversatie inteligenta cu prietenele mele din liceu.. la o terasa in herastrau.. 3 fete, un joc... adevar sau provocare.. alegeam intotdeauna adevarul.. pentru ca nu prea ma batea gandul sa ma duc la bar sa cer un orgasm sau sa ma duc sa agat primul tip care se aseza la vreo masa.. si doi la mana pentru ca stiam ca nu exista nici o intrebare atat de dificila pentru mine:P dar a fost una care la care raspunsul meu le-a pus pe ganduri.. Ai prefera sa ti se spuna in fata adevarul? Logik ca am spus da.. eram satula de intrigile tipice dintre fete.. ne barfeam una pe alta cand lipsea vreuna de la scoala.. ce e in lumea vedetelor.. nimica toata pe langa viata de liceu..:))


Deci, tu ce ai prefera? Sa fii barfit.. sau sa ti se spuna in fata? Cred ca inainte de a ne arunca ca inecatii inainte.. ar trebui sa va dati seama ca deja va complaceti in aceleasi zambete de rigoare si barfe pe la spate.. pentru ca nu multi ar suporta adevarul. Ar fi o tragedie daca ne-am apuca sa ne spunem unul altuia ce credem cu adevarat:P de aceea nici nu as recomanda o astfel de terapie soc..

Eu.. eu doar as prefera.. sa reusim totusi sa punem punctul pe i atunci cand e cazul.. si sa nu aruncam o replica de complezenta.. Vremea manierelor exagerate din Evul Mediu a disparut.. odata cu simtul onoarei, promisiunile tinute.. si dragostea aia super romantica...Suntem in era in care aruncam la fiecare 3 randuri cu cate vreun organ genital.. sau mai stiu eu ce alta injuratura mai ascunde minunata limba romaneasca.. :)

Asa ca zambiti cand e cazul, mai usor cu complimentele false si mai aruncati cate o replica ironica din cand in cand! Asa nu veti putea fi acuzati de o totala falsitate.. pana la urma e vina celuilalt ca nu s-a prins de subtilitati! :)

PS: Sfat: cel mai sincer compliment vine intotdeauna din partea unei fete socate.. Never trust guys.. ei ar da si luna de pe cer... si sunt plini de complimente...dar o fata care trage o fatza uimita si iti face un compliment cu juma de gura.. that's pure gold!

 

Niciun comentariu: