joi, 24 ianuarie 2008

Despre baieti si fete..:)

Nu prea zambesc azi.. poate pentru ca am nevoie si de altii sa zambeasca.. si nu prea ii gasesc:))

In principal functionez ca un calculator de pe vremea mea care nu mergea cu baterii ci se alimenta aproximativ cu lumina de la soare.. daca era intuneric, aveam scuza la meditatii ca nu pot sa fac calculele..: ) Si atunci ce faceam eu cu proful pe intuneric? Don't worry.. era profa..:))si spre dezamagirea mea, nu am avut decat 2 profi la meditatii.. unul prea batran.. si unul.. nu mai conteaza.. tanar, destept.. dar nu era genul meu- scuza asta cred ca functioneaza intotdeauna.. si pentru ca tot am intrat in mult discutata zona a baietilor si a fetelor.. ma gandeam eu de multicel sa abordez un subiect anumeeee..

De ce fetelor bune le plac baietii rai si baietilor buni le plac fetele rele?? Sper ca nu s-a inrosit nimeni acum.. Come on, guys.. let's face it.. e un adevar general valabil.. deci sa o luam pe rand...

Fetele bune si baietii rai...;)
 Raspunsul e atat de simplu.. baietii rai stiu cum sa ia o fata, cum dintr-un "nu" hotarat, dupa multe perseverente, sa ajunga la un da.. Le ofera senzatia ca sunt cucerite .. ca se da un adevarat al treilea razboi mondial pentru a ajunge la inima lor.. pentru ca adevarul e ca fetelor le place sa fie cucerite.. iar, in general.. un baiat asa zis rau.. e mai spontan.. sparge putin tiparele.. vine cu idei pe care fata buna oricum nu are cum sa le contra atace pentru ca nu e obisnuita cu ele.. Sper numai ca fetele bune sa aiba si cap si sa si-l foloseasca cum si cand trebuie! De aici, fiecare intelege ce vrea...:)

Chapter number 2.. De ce baietilor buni le plac fetele rele? Si acum dragele mele colege din categoria sexului slab.. sper ca nu incepeti sa va plangeti: Ce Dumnezeu o vedea la AIA! Uite-o cum se imbraca.. si cat tupeu are.. Ce are ea si nu am eu? :)) Daca as fi baiat/barbat.. whatever.. pricepeti aluzia, si eu as vrea o fata rea.. macar o data..:P Pentru ca o fata mai "rea".. este lipsita de inhibitii.. stie cand si cum sa preia initiativa.. pentru ca nu asteapta sa se dea barbatul de 3 ori peste cap ca sa o farmece; dimpotriva ea il cucereste pe el.. Si nu stiu cum se face, dar daca stii sa iei atitudine.. si mai ales cum (adica nu e nevoie sa scoateti matura din dulap sa il bateti.. ca nu e cazul)... ai multe de castigat:)...Revenim la problema de atitudine a fetelor mai tarziu.. O fata rea poate sa il faca pe 
baiatul cuminte sa iasa din cochilia aia de timiditate.. Sigur e frustrat ba ca nu arata bine, ba ca nu 
e man enough.. si alte texte din categoria frustrarilor masculine.. Well, the bad girl solves them all..:)

Acum.. sper ca fiecare isi va gasi ceea ce cauta.. :)

Niciun comentariu: