joi, 15 ianuarie 2009

Cum e cand esti indragostit?

Da... exista si intrebarea aceasta. Mi-a fost adresata aseara. Am ezitat 2 minute, atentie, minute nu secunde, inainte sa raspund. Venea de la o prietena foarte buna care mi-a spus ca ea nu a fost niciodata indragostita. 
Mi s-a facut observatie ca am scris multe despre baieti si relatii- e ca si cum i-ai spune lui dan diaconescu sa nu vorbeasca despre elodia :) Asa ca incepem anul 2009 tot cu aceeasi tema dar dupa aceea vom varia subiectele.. si deja il stiu pe urmatorul.
Nu l-as fi dezbatut nici pe asta dar vreau sa inchei apoteotic seria blogurilor despre relatii-Nu se termina aici.. doar iau o scurta pauza.:P Sunt lucruri in viata care uneori sunt mai importante decat relatiile si totusi cu totii avem probleme fix la acelasi capitol.
Cum e sa fii indragostit? Nu are rost sa va spun simptomele mele. Consider ca fiecare se manifesta in felul lui. De asemenea, a incerca sa vezi daca acum sunt indragostita e ca si cum m-ai intreba daca am baut in momentul in care ma vezi ca sunt super vesela si spun tampenii. Asta inseamna fie ca am baut cola (de care m-am lasat.. si tocmai pentru ca beau mai rar, efectele sunt mai puternice), fie ca am o zi super, sau sunt foarte obosita.  Asa ca, daca sunt aiurita, spun tampenii.. si par plecata pe alta planeta nu e obligatoriu sa fiu indragostita..
As spera din tot sufletul meu ca nu exista persoane pe lumea asta care nici macar o data sa nu fi fost indragostite. E pacat. E o experienta pe care nu ai vrea sa o ratezi. Fluturii din stomac, cum te framanti la fiecare afirmatie, e bine/ nu e bine? dorinta de a-l vedea cat mai des (vorbesc din punctul de vedere al fetei, dar e valabil si pentru baieti). Cand te indragostesti de cineva.. hmm... cum sa ma exprim eu cat mai clar si ca sa nu para ca sunt desprinsa din Romeo si Julieta.. treptat- treptat ti se umple un gol din suflet. Un gol de care habar nu aveai.. un gol care va deveni evident atunci cand lucrurile nu ies bine sau daca lucrurile nu ies bine. Sa nu fiu atat de drastica.
Esti indragostit cu adevarat de cineva in momentul in care .. nu stiu cine m-o fi pus sa scriu blogul asta.. :)) In nici un caz nu pot pune in cuvinte ceea ce simti, pur si simplu inima ta este plina de un sentiment ciudat si credeti-ma ca il veti identifica foarte clar. De fapt, inima ta este plina. 
Daca te tine indragosteala poti ajunge sa tii la cineva si apoi sa il iubesti. Acestea sunt etapele in viziunea mea. Dar sa ne limitam momentan la partea cu indragosteala:P Oricare ar fi etapele, in momentul in care esti indragostit de cineva, in conceptia mea, nu ai putea sa ii faci rau. Am cunoscut fete care s-au indragostit de baieti fara ca acestia sa le fi dat vreun semn. ( de fapt si mie mi-a placut de baieti si ma amageam cu un "buna" sau o privire care mi se parea mie ca e mai speciala, dar m-am lecuit dupa varsta de 16 ani:P) Dincolo de faptul ca noi interpretam fiecare gest, fetele acestea ajungeau sa fie putin mai .. obsedate. Stiu pe cineva care, timp de 4 ani, a urmarit un tip din acelasi cartier. Stia si unde se duce si mai afla si detalii despre el de la sora lui. Toate astea desi tipul a fost sincer de la inceput cu ea si i-a zis ca nu ii place de ea. Mai e nevoie sa zic ca tipa ii mai dadea telefoane noaptea, intra in niste depresii de ma speriam si eu, si o mai auzeam cum isi facea planuri sa il desparta de prietena desi erau impreuna de ceva timp si stia ca lucrurile sunt serioase.
Nu, nu si iarasi nu.. A fi indragostit inseamna partial sa fii putin obsedat dar in sensul bun.. Nu inseamna sa desparti 2 oameni care au o relatie serioasa. Am mai intalnit un caz.. poate la fel de drastic ca cel cu obsedata dar nu mai are rost sa povestesc.. cine stie ce idei dau vreunui obsedat. Ideea ar fi ca atunci cand esti indragostit.. vei sti sa renunti la celalalt daca el ti-a spus clar ca nu te vrea. De-am fi obiectivi cand suntem indragostiti.. atunci nu am mai fi indragostiti.. Cum stii ca te vrea sau nu? La partea cu vrutul cred ca ne descurcam cu totii sa ne dam seama daca cineva ne place sau nu...Cum stim ca ne amagim?
As vrea sa le stiu pe toate. De fapt, nu are rost sa va mint. Nu le stiu pe toate si nici nu vreau. Imi place sa descopar lucrurile treptat :) Deci, teoretic, cu timpul voi deveni mai desteapta:))))))))))) Sa redevenim seriosi. Cand esti indragostit si simti ca e cazul sa se intample ceva, make it happen! Am zis ca renunt la exprimarea romano- americana. Fa ca lucrurile sa se intample! Un sfat la care nu m-am gandit eu prima- ci niste fete cucuiete :P Risca! Daca iti place de cineva, la un moment dat tot vei risca. Depinde de fiecare cat asteapta...Ascultati melodia chiar daca e Britney Spears- mie versurile mi-au placut :) 
Stiu doar atat: daca esti indragostit si vrei ceva la concret, daca nu faci tu ceva si amani, nu o sa rezolvi mare lucru- o sa te torturezi si mai mult. Cand eram mica aveam un obicei prost sa mai tai painea si odata cu ea si degetul meu. Si cum eram si pe atunci o perfectionista, ma taiam asa cum scrie la carte: urmau bandajele si o zi in care nu imi vedeam degetul, de obicei cel mare, pentru ca era acoperit nu pentru ca il puneam la pastrat in frigider:) A doua zi chinul de pe lume: dat bandajul jos. Prima oara am incercat metoda clasica: incet, incet, sa nu ma doara. Mi-am bagat degetul sub jetul de apa calda ca sa inmoi bandajul lipit evident de rana. A naibii durea rau de tot si stateam si ma chinuiam juma de ora. 
A treia oara, am incercat o smecherie: am smult bandajele super rapid. A durut rau de tot, dar am scapat repede...Tot aceeasi persoana ma intreba aseara: Petruta, cum spui tu ca a fi indragostit e atat de frumos daca exista si durere? Astea doua cam vin la pachet, depinde de fiecare in ce directie inclina balanta. 
Pot sa va asigur de un singur lucru: oricat de mult as suferi din dragoste, de cate ori o sa apar la Test de fidelitate si Tradati in dragoste.. prin oricate as trece... eu nu renunt la ideea ca a fi indragostit e un sentiment minunat si exista cu adevarat. Am exemple in viata mea de cupluri minunate.. Ele intotdeauna imi amintesc ca dragostea nu e o legenda inventata ca sa ne pacalim noi ... 

Niciun comentariu: