miercuri, 17 iunie 2009

Nu mai am laptop:((

Anul trecut ma laudam cu achizitia unui laptop de care eram tare mandra. Platit cu credit.. Inca unul:))

Iar acum ma laud cu faptul ca am ramas fara el....M-a parasit. E in service la EMAG de martea trecuta. Am de asteptat 15 zile ca s-a intors la furnizor. Nu ma intrebati ce are, banuiesc ca mi-a murit placa de baza... :(( Si asa imi amintesc eu de clipele bune cand ma gandeam ca am atata spatiu si nu am ce face cu el. Ce rost are sa imi pun documentele pe un dvd ca oricum e nou laptopul, ce se poate intampla?!!!!!!!!!

Sfatul meu e: SALVATI TOT! Nu se stie niciodata.. Aveam tone de poze pe el, poze pe care le pot recupera de la prieteni.. muzica se recupereaza, dar jurnalul meu.. offf.. jurnalul meu in care scriam o data la cateva luni.. :D Acestea fiind spuse, mai lipsesc o perioada cel putin pana imi revine inima la loc si imi vad bunaciunea inapoi acasa.

PS: Nu v-am spus ca vreau sa fac a doua facultate, nu? Ca am iesit la agatat? Ca m-am indragostit pentru o seara de Herastrau? Ca am facut prostii cu fetele intr-o noapte alba? Avem de recuperat:D 

Niciun comentariu: