joi, 31 iulie 2008

Pozeeee de la bulgari:)

Nu se putea sa nu ma laud in continuareeeeee:D:D Cu ce sa incep? Cred ca nu va intereseaza laptopul meu nou HP 6820 s, Intel Core 2 Duo, 2,2 Ghz, 2 giga RAM, 250 giga, ATI Radeon la 128 mega, Bluetooth, wireless, monitor de 17 inci? Deci nu va intereseaza.. bineeeeeeee...:) 

Poze de la bulgari.. Soon sper sa am si filmuletze.. Sa incepem cu cateva care descriu statiunea si marea:) 

A treia era piscina noastra dar eu am tras cu ochiul si la vecinii din fata noastra.:)

Pentru cei care sperau sa vada poze cu mine in costum de baie...aflati ca si eu speram:)) Dar sunt putine.. si nu vreau sa le pun pe blog.. doar ochii mei se vor ingrozi/bucura de astfel de privelisti..:)) Nu m-am decis inca... dar totusi ca sa nu fiu zgarcita... Postez una foarte sugestiva pentru fatza pe care o am cand vreau sa dorm si nu ma lasa cineva:)

Si acu o suuuper poza.. Nu mai tine minte care era denumirea desertului respectiv... stiu doar ca NU l-am comandat EU:)))))) Trebuie sa recunoasteti totusi ca arata apetisant =))))))))

Cu ce ma mandresc eu? Cu petrecerea de sambata seara- si las pozele sa vorbeasca de la sine:)

Dupa baut si mancat ne-am plimbat... si am agatat 2 fete si un clovn.. pana la finalul serii.. tot cu fetele am ramas:))

Si acum o poza la care eu m-am crucit de 2 ori cand am vazut-o.. dar.. me like it..eram cam nedormita.. cu o privire.. hai sa las poeziile deoparte.. That's me:)) Inainte de petrecere.. cu cateva ore:) Abia trezita de pe plaja.. Se cunoaste, nu?

Boring stiu.. mai am poze cu mine la plaja... cu mine cu clovnul.. cu mine si fara bulgarul acela:)) dar pozele compromitzatoare raman la mine:P Sac.. si mai am cateva poze care sunt de suflet.. dar acelea raman for my eyes only .. o sa ajunga pe desktop.. la birou, acasa pe cele 2 laptopuri:)))))

Blogurile filozofice de maine promit.. inca mai adun material:P aaaa.. aici eram in grup.. ajunsesem la bucuresti.. :) Era sa uit ca ne-am mai si intors:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

locurile frecventate de indragostiti ar trebui
insemnate.
umblu c-o bucata de creta si urmaresc
atent toate bancile de pe marginea strazilor.
cum se ridica un cuplu de pe cate una ma duc
si scriu pe ea
“muie”.
urmaresc si scarile de bloc, cele
din care ies mereu cate doi de mana
pe a caror usi in interior scriu
“muie”
si plec ofticat.
agenda mea e plina de nume care trebuie
urmarite, piete, parcuri, statii de troleu
si stele pe a caror aureole stau fixe mereu
cate 2 perechi de ochi.
toate aceste locuri ar trebui insemnate
si tinute bine minte
sa se stie ca-n ciuda a diferite pareri
in urma tuturor lucrurilor frumoase
pana la urma ramane mereu
fix pula.