luni, 28 iulie 2008

Si am fost la Bulgari..

Ai zice ca acum ar trebui sa fiu super entuziasmata, sa sar in sus.. iar eu sunt ca o ..placinta.. e ciudat cum dupa 2 zile la mare impactul cu realitatea este groaznic.. Asa mi se intampla dupa fiecare plecare in interes de relaxare si mai ales dupa excursiile cu prietenii mei de la dansuri.. Am ajuns aseara aproape de ora 9.. stiu, ca am prins cofetaria deschisa.. prajituri pentru fratele meu:P
Mi-am vazut blocul.. erau vreo 3 santzuri in plus langa el.. ar trebui sa le spuna cineva ca degeaba sapa.. nu o sa gaseasca nimic interesant acolo.. partea mai nasoala.. a fost azi.. cand am ajuns la servici:) Parca eram de pe alta planeta.. mi-am revenit. am inceput sa imi recunosc colegii:)) dar eu tot placinta sunt:D
De ce? Am fost un weekend la bulgari.. Sunny Beach.. sau cum zic eu SUNI BICI :) Nu e vorba ca, vai, am vazut marea.. bla bla.. ci ca am petrecut 2 zile minunate in compania unor oameni la care eu tin enorm.. si, pentru 2 zile, nu am avut nici un gand.. eram eu, marea si niste super oameni.. parca eram intr-un balon de sapun si restul nu mai conta.. putea sa fie si razboi nuclear..
Presupun ca va intereseaza mai putin declaratiile mele melancolico-filozofico-maniaco-depresive:)) si mai mult partea cu distractia.. :P A fost suuper tare.. daca vreti sa va duceti la mare, va recomand Bulgaria.. E ieftin.. e super curat.. si de partea de distractie..se gaseste.. mai ales daca esti cu cine trebuie..
M-am si bronzat putin, am inghitit niste apa.. am facut pluta.. am innotat putin in stilul meu.. dar am innotat:)) am si dormit pe plaja..desi ziceam ca nu pot.. trezirea a fost dura:)) o palma rece pe spatele meu.. mi-a luat vreo 10 minute sa ma dezmeticesc:)) M-au ciupit de fund vreo 3 viermisori.. dar cum se zice.. macar aia:)))) Nu am apucat sa stau la piscina...dar am inteles ca oricum era apa cam rece:)) Si oricum a meritat sacrificiul..Am alergat vreo ora dupa un tort superb:)
In prima seara am descoperit ca am uitat aproape toate jocurile de carti.. si ca nu prea ma pricep sa mint:)) dar... m-am updatat.. Mi-am amintit si sheptica.. si la trombon am iesit printre primii:))) Da, recunosc, am fost cuminte prima seara :) Am luat toata statiunea la picior.. ne-am plimbat.. nu am cumparat nimic.. am descoperit niste super hoteluri la care nu ai bani nici sa te uiti.. Apoi am luat marea la picior:))) Adica ne-am plimbat pe plaja.. cu picioarele prin marea care era suuuper calda... in dreapta statiunea.. in stanga marea.. intuneric.. suuper frumos..Daca as avea in fiecare zi.. 5 minute din plimbarea aia... nu as mai avea nevoie de nimic altceva..:) 5 minute de liniste impletita cu discutii filozofice despre viata.. Offff..:))
A doua seara... s-a schimbat distractia.. Am mers la bowling.. iar noi fetele am mers la cumparaturi.. Halal cumparaturi ca am dat peste un bulgar super, extra, mega hot.. care era un fel de hostess la o terasa.. si ne invita inauntru la happy hour- adica comanzi un cocktail si primesti doua.. Eram 6 fete.. ce naibii zic fete..femei.. bine, fete.. si ne-a luat vreo 5 secunde sa ii raspundem la o intrebare simpla: What country are u from? :))) Superb tipul.. exact genul pe care il vrei doar pentru o noapte.. si preferabil sa nu vorbeasca:)) k oricum strica tot:)) dar eram ca niste pustoaice.. o data pe excursie merita sa te prostesti:)) 
Vreo juma de ora numai despre bulgarul ala am discutat pana i-am agasat si pe baietii carora bineinteles ca a trebuit sa le povestim:) A doua seara am gasit o terasa care ne-a lasat sa ne bagam muzica noastra.. si am dansat.. si chiar m-am descurcat:)) Glumesc.. eu ma descurc binisor.. oricum:P si acum chiar vorbesc serios.. pe salsa si bachata e chiar bine.. cred ca o parte din lume se stramba acum .. offf.. sunt niste dansuri astea:)) am dansat.. am baut..ohoo.. in seara aia mi-am depasit limitele.. eu care nu beau aproape deloc..:)) Sa facem totalul: un baccardi, 2 cosmopolitan:)) si dupa aia.. sa zicem ca a trecut o sticla de tequila pe la toata lumea.. nu stiu cat am baut din aia.. de vreo patru ori..:))
Ne-am plimbat.. am ras.. am glumit..la 1 dimineata multi erau in camere, dormeau.. Grupul celor veseli.. a ramas la piscina.. pana la 4...:) Aici nu mai zic ce s-a intamplat.. Important e ca am cantat pana la 4.. muulta vama veche si alte chestii din repertoriul national/international... Nu a aruncat nimeni cu nici o punga de apa.. Am tinut niste prieteni putin cam trezi.. ca aveau camera inspre piscina.. :)) Am ras de m-am prapadit.. la 4 am dat stingerea.. la 8.30 eram pe plaja..
Ne-am copt.. am alergat dupa cadouri..am mancat.. la 3 plecam in coloana 3 masinutze.. Destinatia Romania. Eram toti un zambet.. la intrarea in Bucuresti cand ne-am oprit sa ne pupam aveam toti niste fetze.. zici ca ajunsesem in .. hell:)) 
Detaliile picante.. vor fi povestite personal.. Voi pune si niste poze si filmuletze..(cred:P) pe masura ce voi face rost de ele.. Pozele vorbesc de la sine.. si mai important este urmatorul aspect: ATENTIE- URMATOARELE BLOGURI VOR FI EXTREM DE FILOZOFICE.. Vor fi rezultatul excursiei.. si va lamuriti voi.. despre ce o sa fie..:)) Dar asta de maine incolo:)
PS: Nu m-am imbatat deloc sambata.. :)) Dar incerc mai tare data viitoare:P

Niciun comentariu: