vineri, 11 iulie 2008

Pentru nebunii care ma tin pe mine zambitoare :)

Cred ca acum cand ati citit titlul blogului, deja a inceput sa se simta fiecare ca ma face sa zambesc.. Usurel, ca nu e chiar asa:))) Adica, da, bineinteles ca toti ma faceti sa zambesc- zambesc eu si singura nu asta e problema :)
Din cand in cand e bine sa ii lauzi pe cei care iti sunt dragi- am facut deja asta cu cei de la dansuri si cu prietenele mele cele mai bune si cu fetele din birou indirect. E randul lor, zeii live-ului- nu de alta dar ei apasa pe acel buton de TAKE si atunci dus ai fost daca ai mana in nas si iti cauti creierul sau iti aranjezi o suvitza rebela.. MCR!!!!
Nu exista zi de la Cel de Sus si eu sa nu trec pe acolo si sa stau minim 5 minute..5 minute e varianta optimista ca in general nu prea scapa asa de usor.. Acolo e cuibusorul de nebunii.. Ce fac eu acolo? Depinde de situatie.. Rad de mine.. si rad si cu altii tot de mine:)))) Oricat de proasta ar fi ziua mea, intotdeauna gasesc pe cineva acolo dispus sa zica o prostie mai mare decat mine..:) 
Asadar sa facem introducerile. La MCR am doi colegi- identici la nume, diferiti la caracter, nebuni amandoi.. Unul mai mult decat celalalt, mai ales cand i-a fost administrata portia de ciocolata, cappucino sau in cazuri dramatice, energizant:)) Nu are nevoie decat de o picatura ca sa vorbeasca non stop (desi face asta oricum), sa ne ia la bataie- e o chestie reciproca, stati fara griji de obicei toata lumea scapa intreaga, in cazul cel mai rau cu cateva semne.. :) Celalalt preferat al meu e mai linistit, cu tot cu energizantul de rigoare...am zis, mai linistit.. pentru ca momentan nu ne-am luat la bataie.. pe el il iau mai des in brate.. Asadar cei doi preferati ai mei-amandoi ironici, trazniti, unul bun pentru bataie si replici suuuuper ironice-asa pe placul meu, celalalt bun pentru luat in brate si replici ironico-amuzante.. 
Pentru fete: unul e luat.. cel cu bataia e disponibil.. nu cred ca am voie sa va dau id-ul lui dar pot sa va bag cateva pile..daca faceti fatza..:D 
Ajungem sa vedem- la alt baiat sau oare la singurul exemplar feminin de la MCR? Cum sa va explic eu:P Viata de MCR-ist e grea.. Mai ales cand esti cu 2 baieti acolo..:)) Mint- cu doi baieti e chiar placuta..-viata- la ce va gandeati? Ea este noua colega cu care ma inteleg eu de minune.. si cum deja mi-a citit blogul cu obsedatul in chiloti- a cunoscut si cel mai intim amanunt al vietii mele :))Ea e genul de fata care se poate descurca intr-o jungla de baieti :)))) Si da, eu ma dau la toti colegii/colegele noi -genul nu conteaza :Pi.. ii racolez:)) ca astia vechi s-au mai plictisit de mine :D
Exista si o persoana normala la MCR- sau cel putin asa banuiesc eu:)) El e cel calm- ca restul sunt sariti de pe fix..Intotdeauna amabil..E un catalizator ffff bun.. ma mir ca a rezistat pana acum:)) Eroul MCR-ului.. 
De fapt, daca ma gandesc eu bine.. toti cei de la MCR sunt niste eroi- pentru ca rezista cu mine in fiecare zi- atunci cand sunt furioasa, suparata si mai ales in varianta cea mai nasoala- dupa o ciocolata si un litru de cola- atunci sunt dezastru! Dar ei rezista..indiferent de vreme:))
Prima melodie este recomandata de colegul meu nebun de la MCR, pardon colegul cel mai nebun- Big Girl u are beautiful.. pacat ca Mika s-ar putea sa fie homosexual (m-am si documentat, mai ales ca are 24 de ani- o tura merge:))) .. A doua melodie este o dedicatie de la celalalt coleg al meu, o dedicatie pour moi- poate mai renunt la bachata :)))
PS: Vezi, tot ai ajuns pe blog! Se stie el cine :))

Niciun comentariu: