luni, 14 iulie 2008

Spontaneitatea, bate-o-ar viata asta!:

Damn... si mi-am promis ca imi fac lista cu subiectele pentru blog.. dar am uitat asa ca acum o sa incerc sa combin doua dintre ele....:) In weekend m-am uitat la filme.. singura.. si... nu atat de singura:)) (mor de ras acum pentru ca imi dau seama cate presupuneri se fac in jurul exprimarii mele:P )
Ganditi-va in continuare:P... Sambata m-a batut proasta idee sa ma uit la un film mai romantic.. si cum deja aveam unul pe calculator, mi-am zis eu in naivitatea mea: ce, naibii, hai sa ma uit la asta! Filmul se numeste Sweet November si ...e superb.. Fetele vor intelege.. baietii mai putin:P Dar daca vreti o seara romantica cu prietena- asta e un film de milioane! Cred ca se ajunge la sex (in film logik:P) dupa 40 min.. deci rezistati:))
In film il veti regasi pe Keanu Reeves- nu prea ma omor dupa el ca barbat.. dar dupa cum zic eu, o tura-doua merge. Keanu e un tip super destept (adica pe placul meu), preocupat f mult de cariera lui, cu o casa moderna, lipsit insa de spontaneitate.. si obsedat de acelasi lucru. In rutina lui intervine Charlize Theron- ASTA DA FEMEIE! Din punctul meu de vedere, actrita aceasta este un exemplu perfect de feminitate, e superba, nemaipomenita. Ea si Cameron Diaz sunt preferatele mele dar Charlize mult mai mult... si da, inca imi plac baietii:)))
Charlize Theron ii propune lui Keanu sa lase jobul deoparte o luna si sa stea la ea... Bafta lui ca e concediat si intr-un gest de nebunie accepta...Stiti ce urmeaza deja: o transformare totala. Keanu descopera ce inseamna de fapt sa traiesti, descopera spontaneitatea si bineinteles si iubirea... Filmul are final trist.. va las sa il vedeti...
Eu nu am plans...cred.. eram cu o sticla de cola, ceea ce la mine este echivalentul unei mici betii deci s-ar putea sa nu imi amintesc foarte bine :)) Dar stiu ca in timpul filmului gandeam intens si incercam sa vad care personaj sunt eu: tipa super obsedata de cariera, cu aceeasi rutina, preocupata doar de bani si incapabila sa isi traiasca viata sau tipa super spontana, care iti tranteste o replica si nu ai de ales, trebuie sa fii sincer, cea care se bucura de fiecare clipa si e capabila sa te surprinda? Ma rog, astea sunt gandurile mele... :)) Stiu deja cum sunt si partea nasoala e ca deja imi place de mine:)))
Pe langa asta ma gandeam foarte bine la chestia asta cu traitul fiecarei clipe, lasat reguli deoparte, bla bla bla.. si evident mi-am dat seama ca deseori am fost in situatia in care oricat de dragut ar fi tipul, destept si alte chestii.. tot am spus nu.. pentru ca nu reusea sa ma surprinda.. sa ofere partea aia de spontaneitate..:) Stiu ca e greu sa fii spontan.. ce oximoronica sunt.. dar multe persoane sunt inchistate... Spontaneitatea e cu atat mai buna si mai mare cu cat cunosti persoana respectiva mai bine..
Si ca sa nu aberez prea mult, ma gandeam-da, iar gandesc prea mult, la o melodie, care evident imi place la nebunie si pe care am redescoperit-o: 
So you got the brain but have you got the touch :D - Stiti tipii aia super destepti? Da, aia imi plac mie- numai ca exista si cazul in care tipul se crede prea destept...Leacul cel mai simplu: dati-i vreo 2 replici ca sigur nu face fatza:)))) Va invat la prostii si nu e bine:P Sunt niste dezavantaje la ideea cu tipii destepti: fie intra la categoria tocilari- nu ca as avea ceva cu ei, am facut si eu parte din ea:)), dar sunt prea speriati si nu au incredere in ei, fie sunt foarte destepti, ai niste discutii super interesante cu ei si atat:P le lipseste SPONTANEITATEA... si au picat din start.. 
So you got the looks but have you got the touch :D Sfatul meu: feriti-va de tipii extra mega frumosi. Ori sunt gay, ori au apucaturi de gay, ori nici ei nu mai stiu cu cate fete au fost! Nu ca ar fi o tragedie, dar e clar ca dupa tine o sa mai vina vreo 500:) Un tip cu care fac schimb de impresii despre cosmeticiene si creme de corp este cosmarul vietii mele..:)) Daca mai e si prost pe deasupra.. that's a disaster! Nu o sa vin cu varianta clasica- aspectul fizic nu conteaza:)) Pe cine pacalim? Conteaza- dar asta nu inseamna ca am avut numai prieteni superbi- recunosc insa ca toti au fost draguti:)) Pentru mine.. in general eu ma uit la ochii lor si conteaza zambetul fff mult:)  La alte capitole nu dau detalii:))
Melodia tot continua si pretentiile mele la fel.. :))  Ideea e ca oricat de tare ar fi un tip, daca nu are spontaneitatea, degeaba.. nu merge.. asta e valabil pentru mine.. Insist sa nu va luati dupa mine- dupa cum v-am spus sunt un exemplu de dezastru!:))  Dar decat varianta unei relatii monotone, prefer intotdeauna varianta picanta a unei perioade de singuratate:))


Niciun comentariu: