marți, 9 martie 2010

Am fost si in Maxx- sau cum mi-am petrecut eu noaptea de sambata:P

"Cum adica Petruta, tu ai fost in Maxx, in regie?"Intrebare primita de la un bun prieten de-al meu! Da' ce am? Nu pot sa stau si eu cu pitzi si .. cu minori care mai de care mai ferchezuiti? Adevarul e ca aveam chef de dans si am fost fortata de imprejurari sa ajung in Maxx.. Nu imi pare rau, pana la urma trebuia sa ajung si pe acolo:)

Daca ajungi dupa 11, platesti intrare 10 RON. Lasi geaca la garderoba? Atunci te uiti frumos in ochii prietenei cu care ai venit pentru ca mai trebuie sa scoateti din buzunar 5 RON pentru 2 geci lasate in grija tipului de la garderoba. Clubul mare, fara prea mult spatiu de dansat daaaaaaaar... cu animatoare si un singur animator. De fapt, a spune ca erau animatori pe acolo ar insemna sa exagerez. Tipele erau simpatice (sau mai simplu aratau bine), dar la capitoul batzaiala, fatzaiala, miscare, dans, dat din toate cele, imi pare rau, lasa muuuult de dorit. De aceea, eu si prietena mea ne-am decis ca intr-o viata viitoare sa fim animatoare, cu conditia sa trecem pe la sala vreo cateva luni si sa apelam la niste interventii... speciale. Dar asta intr-o viata viitoare. Iar vorbesc despre fete! Dupa cum am mentionat, exista si una bucata specimen animator. La prima vedere, inima mi-a palpitat, sufletul s-a luminat, creierul a iesit din activitate in speranta ca imi voi clati si eu ochii. Nu stiu de ce mi-am facut sperante. Anul trecut am fost la striptease la Flamingo Boys- daca ei m-au dezamagit, dapai un animator!


FOR DA LADIES: CE PISICII MEI E ATAT DE HOOTTTTTTT LA TIPII ASTIA? PARDON LA DANSUL LOR- in privinta lor.. nu dezbatem..

Stiu ca am fost victima unor priviri dezaprobatoare din partea insotitorilor (am folosit pluralul ca sa nu se laude tranzitul de D. ca iar a aparut pe blog:))) dar am si eu voie sa ma uit! Contrar aparentelor, nu visam cu ochii deschisi ci muream de ras! Special, pe un hip hop si pe o melodie mai latino m-am uitat ca sa vad cum variaza miscarile! Variatie?! Trebuia sa ma invat pana acum sa nu mai fiu atat de pretentioasa! Se face un pas in fata, se ridica mana dreapta, se face un pas inapoi! Si apoi de la capat.. ca sa nu ma mai lungesc prea mult cu vorba.. mare, mare dezamagire!

La vreo jumatate de ora, m'amie imi arata cate un tip.. intotdeauna replica mea era: dar sigur nu sta bine la capitolul neuroni! Spre disperarea ei... dar... imi pare rau, liviutza, imi pare tare rau! Promit ca nu mai fac! :)) Nu m-am dus in club ca sa agat ci ca sa dansez..dar daca e vorba de baieti macar 2 neuroni sa fie prezenti acolo la datorie! Degeaba ne uitam noi dupa baieti (rusine sa ne fie ca aveam deja 2 simpatici langa noi), in MAxx am vazut muuulti minori.. care pun pariu ca au stat in fata oglinzii mai mult decat am stat eu sambata seara ( si am stat ceva vreme::)

Pana la urma, ce mi-a placut mie in Maxx? Pai.. hmm.. stati putin.. hmmm.. aaa.. stiu.. sistemul de ventilatie.. Super tare! La 40 de minute se aerisea tot clubul si dadeau aer rece.. o bucurie pentru cei imbracati si cele mai putin imbracate!:) Si pe langa asta, mi-a placut tare mult compania evident.. si mini-after-party-ul de dupa.. dar guys, data viitoare, zau mergem in alta parte!

De aici,
Numai zambete :)


Niciun comentariu: