joi, 11 august 2011

Din seria " sa nu faceti singure asta acasa"

Iata ca am ajuns in Bacau si  cred ca instalez o noua traditie: dacasunt aici, ma plictisesc si nu imi mai place culoarea parului meu, pac! o schimb. Am un mini-carrefour aproape, cu o oferta cam limitata dar cum sunt fata descurcareata se rezolva. Data trecuta am vrut un saten deschis, mi-au iesit radacinile aproape blonde, daaaaaaaaaaaaaar asta e alta poveste.

Pentru cea din seara aceasta, ingredientele sunt altele: Se ia o Petruta obosita, treaza de la 7, dupa 3 zile intense de meditatii (sau de meditatii intense, cum preferati). Obligatoriu, trebuia sa am un rucsac de vreo 8 kg in spate (3 are laptopul), pentru 2 zile si cireasa de pe tort sandale cu talpa inalta. Ingredientul numarul 2, o noua nuanta: a se citi Dark Red (adica Doamne ajuta sa iasa un rosu ffffffffffffffff discret).

In timp ce vorbeam cu o prietena sa stabilim o iesire intre fete (la care sa ma laud evident cu ce mai torturez eu si ce nuanta super mi-am ales), se iau ingredientele cheie: adica toate prostiile pe care ni le dau in pachetul cu vopsea si se amesteca cu mare talent. In timp ce vorbesc la telefon, ma plasez strategic in fata oglinzii si incep aplicarea. Deja eram la jumatate, cand, dupa un final apoteotic al conversatiei telefonice, dau sa ma sterg cu apa calda ca mai aveam putin si imi vopseam si nasul. Dar de unde apa calda? Ca atunci cand mut robinetul spre rosu, presiunea dispare precum nuanta de verde de la bursele internationale.

Intr-o semi-disperare imi amintesc ca vara in Bacau exista o perioada in care se fac lucrari si muuulta vreme nu e apa calda. Doar nu am picat eu fix atunci?! Timpul trece si ca sa clatesc tona de rosu am nevoie de apa calda. Nicio problema: incalzim! (mi-am zis eu intr-un acces de inteligenta). Ca sa incalzesti, ai nevoie de aragaz functionabil si ceva care sa aprinda. Teapa! Ca n-am nici urma de chibrit sau bricheta! Imi injur subtil ultimii neuroni disponibili pe baricade (adica vopsea mi-am luat, dar pentru plicul de ciocolata calda nu m-am gandit ca am nevoie de apa fiarta!), o boscorodesc si pe bunica (Dumnezeu sa o ierte! ca a murit acum 9 ani si oricum tot eu vin in fiecare an si fac curat, deci sunt de vina pentru ce lipseste).

Asa ca am facut ce ar fi facut orice blonda cu ultima urma de demnitate: m-am imbracat cu grija, am iesit cu parul prins pana la cel mai apropiat magazin, am trecut pe langa vreo 20 de persoane (ce faceau toti in fata scarii, nu stiu!), si mi-am cumparat o bricheta. Mari emotii mi-a dat doamna de la magazin cand mi-a spus ca are cateva brichete dar nu stie daca mai merg :)))

A mers .. si sper doar ca maine o sa arat a om! :)) Morala: verificati daca e apa calda inainte sa va turnati vopseaua - e mai sigur. Ar trebui inclus avertismentul asta pe cutie pentru Petrutele ca mine :D

De aici,
Numai zambete

PS: Revin cu poze sambata cand ma voi intoarce la un laptop care se misca mai bine ca asta :)

3 comentarii:

gatonella spunea...

ooo, pui, merge si cu apa rece! stai relax :) evident, te ia frigul, si exista riscul unui guturai, dar nu e nimic din ce nu se poate rezolva cu o aspirina si un paracetamol.

deci ai iesit cu vopseaua in cap pana la magazin!??!?! buna asta!!!

gatonella spunea...

ps: deci creata era de vina?!?! :D:D:D :P:P:P
eu eram in ratb, si era sa-l bat pe unu cu umbrela in cap k ma tot freca la melodie, in timp ce eram la telefon, k sa-i zic lu proasta de gagica-sa, kre statea k o dobitoaca in usa, k nu coboara la prima, si k sa se dea din usa....pe bune acuma, el e idiot k statea cu asa o proasta!

Ioana spunea...

Prima oara e mai greu...