joi, 3 noiembrie 2011

Aveam 13 ani. Nu ma mai jucam fotbal cu baietii (mama mi-a zis ca sunt prea mare si nu se mai poate asa ca am trecut la tenis:))), eram eleva de nota 11 si abia asteptam vacantele. Ce urma sa vina m-a traumatizat pe vecie. In apropierea Craciunului, ai mei m-au luat deoparte. Tin minte si acun bucataria, ai mei cu fetele serioase si vestea cea proasta trantita brusc, fara niciun fel de menajamente: NU EXISTA MOS CRACIUN!

M-am luptat cu ei! "Dar, in fiecare an dupa 12 noaptea vine Mosu' !'" - Nope, de obicei e mama care ramane treaza. "Dar eu si cu Andrei l-am prins anul trecut, era spre dimineata si l-am vazut cum a pus cadourile sub brad!!!! L-am vazut!" - Uitase mama sa se trezeasca pe la 12 sa le puna, si cum s-a facut 5 dimineata - ora ei de trezire, a bifat si cadourile! Si nu poti sa ii spui lui Andrei ca el e mai mic!

Ce logica si pe ai mei! Pai si ce daca el e mai mic? Nu eram si eu un suflet?! Cat am plans dupa aceea si cat il invidiam ca era inca in lumea lui. Ma trezea dimineata la 6:30, ma arunca din pat numai sa mergem impreuna sa vedem ce ne-a adus Mosu' . Foarte rau Mosu' asta.

Asa ca dupa ce mi-a fost franta inima, am comis-o si eu. Se face ca pe cand ma jucam cu o prietena din copilarie, vine un nene la noi cu niste bombonele ( si nu se pune problema ca ne-a momit ca sa ne bage intr-o retea de prostituate minore, ati gresit adresa:P). Ne uitam noi suspicios la el si cu o privire hamesita la bomboanele alea. Ca sa elimine orice suspiciune, domnul foarte amabil de altfel ne spune ca sunt de la Mosu'. Atata ne-a trebuit, ca am golit punga:D

Dar se putea mintea diabolica din mine sa nu actioneze?
 Asa ca ii spun Oanei: "Daca vrea sa ne otraveasca? Hai sa nu le mancam". 
Oana: "Dar a zis ca sunt de la Mosu'! Nu are cum sa ne otraveasca".
Imaginati-va o fata de vreo 9 ani, cu parul blond si ochii mari si verzi si super inocenti, abia asteptand bomboana aia si o vrajitoare de 13 ani, cu o fata la fel de inocenta dar cu o spranceana ridicata care ii zice ingerului blond:
  "OANA, MOSUL NU EXISTA!" Omul asta vrea sa ne otraveasca! "
Cui i-a mai pasat de bomboane? Oana a dat fuga la parintii ei si cu ochii in lacrimi i-a intrebat: 
 "E adevarat ca Mosu' nu exista? Mi-a zis Petruta!"

Asa ca Oana, imi pare rau. Imi cer scuze ca am distrus o iluzie si ca ti-am frant inima. Te rog sa ma ierti! Promit ca nu mai fac:D

Si iti multumesc ca mi-ai amintit de intamplarea asta. E important de stiut ca de mica am avut o minte alambicata. Vedeti ce se intampla cand imi distrugeti iluziile? Lasati-ma sa visez! :))


PS1: Aceasta postare este rezultatul intalnirii de aseara cu Oana. Mall Vitan, KFC (arsuri de stomac dupa), povesti de-ale copilariei. Oana a ajuns sa fie totusi un adult normal. Lucru pe care nu il pot spune in totalitate despre mine :D


PS2: Si nu, 13 ani nu este o varsta prea inaintata ca sa afle un copil ca nu exista Mos Craciun!


PS3: Totusi, eu cred ca pe undeva, candva tot a existat Mos Craciun. Sa nu ma contraziceti!


De aici,

Numai zambete:)

Niciun comentariu: