marți, 3 ianuarie 2012

Adios 2011!

Draga an 2011,

As vrea sa iti adresez numai cuvinte de iubire, dar le-am uitat pe toate:D Pentru tine as gasi doar altele mai putin politicoase si nedemne de o fata ca mine, gen Screw you!

Hai sa nu ne ascundem dupa deget, ai fost un an de....incercare. Bine ca nu mi-am facut o lista scrisa cu obiective revul anterior ca altfel mi-as fi smuls parul din cap la revul asta... dar stim amandoi ca nu ne-am impacat noi 2 foarte bine. Tu ai avut unele planuri cu mine, eu aveam altele in cap, ne-am intersectat si a iesit ... un ceva. Cam ca un pahar de cola de la mac... apa chioara si daca ai mai baut si o cola adevarata inainte, cea de la mac va fi o oribilitate.

Sa nu iti imaginezi ca la 12 noaptea m-am gandit ca 2012 e un inceput nou. De fapt, inceputurile ar trebui sa fie toate noi, nu? De ce altfel sunt inceputuri? M-am lecuit de faza cu "inceputul nou" pe la vreo 20 si un pic de ani. Nu poti lasa trecutul in urma, daca esti destept stii cum sa iti construiesti un prezent si un viitor ca la carte. Asa ca la 12 noaptea mi-am zis doar atat: A fost o propozitie construita prost 2011 asta, n-a rimat, nu au fost virgulele puse unde trebuia, nu conteaza. Revul a fost doar punctul de final. 



Pentru mine, 2012 e o continuare. Nu incep un nou paragraf, nu dau enter si o iau de la capat.  Am inceput o alta propozitie si asta o sa fie una poetica, sa vedeti cate figuri de stil o sa fie pe aici :) Deja am ditamai lista cu lucruri de facut anul asta, trebuie sa ma apuc sa le si scriu pentru ca la cat de uituca sunt sigur uit de exemplu sa imi iau bilet pentru Suedia (Andreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaa, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!)


Ca sa indulcesc lucrurile pe final, 2011 a avut partile lui bune:
1. am facut drumul Bucuresti-Bacau de vreo 10 ori - stiu ca incercati sa gasiti partea buna, dar am mai adaugat si eu kilometri masinutei mele, am bifat si condusul pe noapte, si pe dis-de-dimineata, si dupa 2 zile nedormite:)); 
2. am reusit cumva sa imi bifez intr-un context sau altul toti prietenii apropiati cu care ma vad foarte rar si chiar si pe ultima suta de metri am stat la o gluma si i-am certat (that's my job:D)
3. mi-am maritat cea mai buna prietena (si acum incerc sa vad partea buna:))))), dar a fost prima mea nunta si a fost super bine:)
4. am baut toata fabrica de cola dar ei au continuat sa produca si nu mai tin pasul:)) Din fericire, de o luna nu mai beau cola - am trecut la pepsi:)) si de 2 zile nu beau decat apa si ceaiuri. IACS!
5. Am vizitat Roma si mi-am plimbat fundul prin centrul istoric, putin si pe la Papa, am mancat pizza de la ea de acasa... si ma intorc in Roma iar in martie:)))
6. Mi-am facut planuri pentru Suedia pe 2012 si ma duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuc!
7. Am scapat de HP si am revenit la prima mea iubire: Acerul!
8. M-am distrat la nebunie la meditatii si am cunoscut tot felul de oameni si da, e bine!
9. Am facut 2 internshipuri pe PR iar unul m-a dat pe spate! Am invatat, am cunoscut oameni noi, am stat ca un copil mic in fata unui joc pe calculator: I want innnnnnn!
10. Am revenit cu scrisul pe blog...

De aici,

Numai zambete

PS: Poza e cam dura.. luata de pe Facebook (rezolutie pe 2012: sa mentionez si sursele, sa nu mai fiu o mica hoata) dar merge pentru postarea asta :D

Niciun comentariu: