miercuri, 28 decembrie 2011

Asa era atunci...Acum e altceva.

Cand eram mica, de Craciun:

  • aveam tone de zapada, ne dadeam cu sania - si mie intotdeauna imi placea mai mult sa nu trag sania, ci sa "enjoy the ride"
  • ne bateam cu bulgari de zapada, scara 1 contra scarii 2
  • dadeam cu apa pe o portiune din trotuar ca sa ne facem partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; femeia de servici, "mamaita", de fapt o doamna tare simpatica, ne punea sare peste el ca sa nu cada locatarii:D
  • veneam la pranz la mama pentru un sendvis (nu mergea varianta cu "mamaaaaaaaaaaaa, arunca-mi si mie un colt de paine, practicata vara) si sa ne schimbam salopetele ude cu celelalte schimburi. Ce bune erau hainele fierbinti pe o poponeata uda:)))
  • habar nu aveam cum era cu pregatirile de Craciun dar stiam ca aveam papa bun si mult.
  • la 5 dimineata ma trezea disperatu' de fratele meu cu: "Petruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, a venit Mosuuuuuuu". Iar in mintea mea Mosu ar fi fost acolo si de dimineata.. eu voiam sa dorm si atunci ca si acum
  • Orice ar fi fost sub brad, intotdeauna eram super fericiti.
  • Mergeam cu colindul. Andrei in fiecare an, eu doar printr-a saptea si a opta si mi se parea ca sunt prea mare. Cantam toti 3 fals (eu si cu Andrei si cu Oana, o vecina super) dar era frumos.
Craciunul de acum:
  • Nu am avut zapada, nu m-am plans ca iarna trecuta ca nu pot sa scot masina din parcare dar pentru iubitii mei politicieni, mi-am pus cauciucuri de iarnaaaaaaaaaaaaaaa. La ce folos? Dar am incercat sa aduc zapada la mine in casa si pe palier am facut figurine cum am stiut eu mai bine.


Si apreciez gestul celor care pe globuletele desenate pe geamul de la ghena au scris: Dinamo si pe braduletul de Craciun: **** Steaua. Data viitoare zau de nu as aprecia un "La Multi ani!":))
  • am terminat curatenia+bradul la ora 2.30. Dimineata! Time managementul e o chestie esentiala acum ca adult si nu intotdeauna ma pricep la asta. Dar bradul meu dovedeste ca e bine si daca e mic. Am ramas cu ornamente in plus. 

  • Am primit si cadouri si chiar multicele :) Dar marea bucurie a fost ca am putut sa daruiesc ... multe:) Si cam toata lumea cu care m-am vazut saptamana trecuta a primit cate un mic cadou de la mine +zambete multe:D 
  • La 3:30, dupa ce eu, un Santa Clause obosit, apucasem sa imi fac unghiile s-a trezit fratele meu: "A venit Mosuuuuuu'?" .... Nu apucasem sa le impachetez.. asa ca la ora aia toata familia mea facea schimb de cadouri. Inclusiv pentru mate care s-au dovedit a fi extrem de utile la decorarea casei. Pozele de mai jos spun adevarul:





  • Am alergat si eu ca nebuna dupa cadouri, la biserica era full la slujba, mai mult m-am impins decat sa ma uit la baietii din cor.
  • In seara de Ajun eram pregatita cu de toate pentru colindatori, dar unul nu a batut sa falseze "O, ce veste minunata!".
Si cu toate astea, cu toata oboseala, nesomnul, atmosfera artificiala de afara, pentru mine a fost Craciun. Sper ca macar 25% si pentru voi. Pana dupa 2 ianuarie, iau pauza de online. Dar ne revedem cu bine in 2012 cu ceva postari noi si cu multe zambete:)

Niciun comentariu: