luni, 19 decembrie 2011

He's just not that into you....

Neataaaaaaaaaaaaaa,

Asta e o postare pe care o astept de vreo saptamana si pentru care mi-am dat seama ca nu am destula experienta, sau destula obiectivitate. Asa ca, dragii mei, ceea ce voi scrie mai jos este rezultatul interogarii celor din lista mea de mess (care nu m-au injurat:P), si a catorva elevi de la meditatii, care s-au angrenat in discutii aprinse cu mine :D Nu m-am simtit in stare sa scriu singura pentru ca as fi prea subiectiva in chestia asta si chiar ca la capitolul acesta, as putea vorbi numai din perspectiva fetei:) So, here we go!

Tu si cu el (tot din perspectiva fetei vorbesc, pentru ca noi complicam lucrurile..putin cam mult:) ). Observi ca te priveste pe furis, razi la glumele lui, iti face cate un compliment, azi ti-ai luat o fusta mai draguta, special ca sa te observe. Dupa ceva zile, ti-a cerut id-ul de mess sa mai stati de vorba, discutiile cu el chiar sunt super! De mult parca nu ai mai fost pe aceeasi lungime de unda cu cineva:D

Si trece timpul si el nu face nimic la concret. Si stai, si astepti, si tot astepti.. si iti pierzi rabdarea. Cate discutii pe mess sa mai fie?

CE SPUNE EL

  • Pur si simplu ii interpretezi gresit semnalele. El e doar simpatic cu tine pentru ca vrea sa fiti colegi care se inteleg bine, sau ii place sa stea de vorba cu tine. De fapt, nici macar nu stati de vorba atat de des, numai tu stai cu gura cascata in fata laptopului, asteptand sa intre el online. 
  • Este timid (Haiiiiiiiiiii maiiiiiiiiiiiii, chiar asa?!!!). Da, se pare ca baietii, in ciuda rolului de cuceritori pe care li l-a desemnat istoria, deseori chiar nu prind curaj sa faca vreun pas. Daca esti si mai sigura pe tine, sigur tremura in pantaloni.
  • Are o prietena ascunsa pe acasa:)))) 
SOLUTII
  • Priveste obiectiv. Stiu, iti cer imposibilul - ia-ti doua prietene la o cafea, povesteste-le cam ce se intampla - fara infloriturile tale.. si vezi ce zic.
  • Cred ca cel mai bine este sa faci tu primul pas. Ca sa imi citez un elev: "Ati vrut egalitate! Puneti-o in practica!" Si, din nefericire, are dreptate.... Cum sa faci primul pas, ia ca nu va zic din secretele mele ca dupa aia se prind baietii. Dar prin tinerete .. ii mai adaugam eu in lista de mess, acum ii adaug pe facebook si trebuie doar sa fii subtila (dar nu prea tare:P) si sa le bati un apropo "Ce chef am de o plimbare si nimeni nu ma ia:))))" Ceva de genul asta... v-ati prins voi..
  • Daca are prietena, inseamna ca nu ti-ai facut temele.. sau a fost el foarte discret. Get over it si treci la urmatorul.
ATI TRECUT DE PRIMA INTALNIRE
A fost super, tie ti se pare ca te-a placut, te-ai simtit minunat, eventual iti faci planuri si unde va petreceti viitoarea vacanta si cum o sa il prezinti tu prietenelor tale. Ce suuuuper o sa fie! Si imediat cum ajungi acasa, fericita si uitandu-se in oglinda, stabilind cat de bine ai aratat in seara/ziua, dimineata aia:)), astepti un semn de la el. Pentru ca stiu ca suntem niste mini-obsedate si am vrea ca el sa ne sune imediat! Dar ACUM! :)) Ca sa citez pe altcineva. Lasand chestia asta, trece o perioada rezonabila de timp si el tot nu da niciun semn... 

PAREREA EI:
  • Sigur nu a avut timp, a fost foaaaarte ocupat.
  • S-a imbolnavit....
  • A dat masina peste el
  • L-au rapit extraterestrii...
  • Poate asteapta sa dau eu un semn de viata? Hmmmm
PAREREA LUI
  • Asta e clar cu citat: "In mod normal, dupa prima intalnire, cam in 2 zile dam un semn".  Ca sa nu ma injure nimeni, ca nu am zis eu asta:))) 
  • Daca nu a dat niciun semn, atunci e posibil sa fi fost super extra mega ocupat. Dupa aia si-a dat seama ca a trecut cam mult timp si ii e jena sa te sune, pentru ca, da.. a fost cam.. porc:))
  • Ai tu impresia ca s-a simtit si el bine, el se prefacea ca sa se termine intalnirea mai repede.
  • I-a placut tot ansamblul dar la un moment dat ai zis/ai facut ceva si s-a razgandit.
  • Si-a dat seama ca nu o sa pici usor sau ca vrei o relatie serioasa si atunci nu sunteti chiar pe aceeasi lungime de unda.
  • Are impresia ca poate tu nu te-ai simtit bine.. si e timid sa dea un semn de viata.
  • Sau iar (aceeasi scuza inacceptabila:)))) ca e timid.
  • Chiar nu te-a placut si te evita.
  • Intre timp l-a contactat fosta si s-au impacat (mi s-a intamplat mie :P)
  • Intre timp l-a contactat fosta si l-a anuntat ca a ramas insarcinata. 
SOLUTIA LUI
Citez: "Tu, fata, de ce iti complici viata. Pune mana pe telefon si nu mai astepta! Ai vrut egalitate - da tu un semn dupa prima intalnire. De ce sa stai sa te intrebi ce nu a mers bine, poate omul s-a razgandit, poate nu e din vina ta, nu e mai bine sa stii?"

Pe tema asta m-am "certat" eu jumatate de ora la meditatii, pentru ca eu eram de parere ca tot baiatul trebuie sa presteze si acum. De ce sa nu dea el un semn? Adevarul e ca dupa prime intalniri care nu au fost chiar ok, eu nu am mai dat niciun semn.. dar ei intotdeauna au avut curaj macar sa ma intrebe ce mai fac.. si sa testeze apele. Daca ei au curaj, nu ar trebui sa avem si noi? Un pitic mic in mine, cu o fata speriata, urla din toti rarunchii sa nuuuuuuuuuu facem noi asta dar partea rationala imi spune ca intr-adevar am vrut egalitate si acum e momentul sa platim:)))

Asa ca eu propun urmatoarea reteta: fata sa faca si ea niste pasi. Nu primul, al doilea, al treilea -al 50-lea cum mi-a zis alt elev :))). Dar semi-subtil sa nu astepte initiativa numai din partea baiatului. Dar nici prea mult ca pana la urma, mai suntem si noi timide. Iar daca baiatul chiar nu se prinde sau iti pare ca nu se prinde si ai incercat si varianta mai putin subtila ( "Poate iesim si noi o data la un pahar de cola:)) - asta au apreciat baietii ca fiind destul de direct), inseamna  ca.... titlul postarii mele e valabil. 

Nu te mai chinui, mica mea obsedata :D Damn, trebuia sa citez pe cineva si am uitat fraza...Anyways, pune mana pe telefon.. si daca nu e si nu e... get over it! :))

De aici,

Numai zambete si melodia care ma bantuie azi - Unforgettable

PS:

Andra- Telephone.. nu putea sa nu imi scape ironia: On the telephone phone phone/ She said goodbye bye bye bye bye :)))))) Putea sa fie si un he...:D

PS 2: Si inca o melodie de suflet

Un comentariu:

Cristina Gabriela spunea...

"ia-ti doua prietene la o cafea" - mai bine iei doi prieteni baieti, zic eu :)