duminică, 11 decembrie 2011

New Year's Eve - de vazut! Pana de Rev!:)

Brrrrrr.. e cam frig afara, iar eu am supravietuit inca o data zonei mele, desi ma luasera transpiratiile in apropierea blocului.. am scapat, am dansat in fata liftului (pardon lifturilor, le-am luat pe rand) si am mai si cantat. De chestia asta ar cam trebui sa ma opresc. Zilele trecute asteptam liftul sa cobor si cantam si de la etajul 5 mi-a raspuns cineva cu un cantec propriu. E bine ca nu sunt singura zuza de prin bloc:D

Si sunt semi-euforica.. atat de bine incat mi-am intors pantalonii de pijama pe dos, apoi doar juma pe fata, apoi au revenit in stadiul normal, i-am scapat pe jos si dupa aia m-am prins cum trebuie sa ii imbrac. Si nu, nu am baut. Am fost de m-am pitiponcit la Mall. Am vazut New Year's Eve. Si dragii mei, va rog acum sa iesiti din pijamale (care are:P) si fugiti sa il vedeti.

Toate filmele pe care le-am vazut in ultima vreme - comedii/romantice, cate ceva relaxant, mi s-au parut a fi ca o cutie cu bomboane - frumos ambalate dar bomboanele nu erau destul de dulci. In sfarsit, pot sa spun ca altfel stau lucrurile. New Year's Eve nu este un film despre 3 cupluri care se cearta/impaca/cearta si se pupa de Revelion pentru ca prietena ta sa planga langa tine si tu sa o tii in brate. Pentru tine, barbate! chiar du-te la film.


La Mall Vitan in seara asta s-a lasat cu tone de rasete si  vreo 3 ropote de aplauze. O sa vezi o Michelle Pfeiffer (sper ca nu am botezat-o:)) obosita si batrana, care are ( ca noi toti de altfel) o lista de dorinte pentru Anul Nou. Si este ajutata de Zach Efron (parca asa il cheama pe pustiulica ala- care daca nu ma insel e cu vreo 5 ani mai mic decat mine... dar e cam pustiulica:)) O sa vezi un Robert de Niro pe moarte dar care te face sa mori de ras la final, pe tipa din Sex and the City angrenata intr-o poveste cu adolescenti si da, inevitabil, o poveste despre un prim sarut (aici suspin eu:P), pe Bon Jovi care evident ca este cantaret si da, toate fetele au suspinat cand a aparut primul cadru cu el (numai eu am ras:))))) si doua gravide super simpatice +sotii lor care se bat in nasteri - care sa livreze copilul mai repede ca sa prinda premiul de 25.000 dolari al spitalului pentru primul nou-nascut. Si sa nu uit o Halle Berry care arata absolut demential!  Shit! L-am uitat pe Ashton Kutcher (cu actuala iubita care arata suuuper bine) Pentru prima data mi s-a parut si mie Ashton asta simpatic. Si ma uit si la Two and a Half Men. In filmul asta e simpatic.

Nu o sa neg latura comerciala a filmului si mesajul sau clasic. Dar este imposibil sa nu razi, este imposibil sa nu te faca sa te gandesti, este imposibil sa nu te regasesti cel putin intr-unul din personaje. Asa ca pune mana pe mouse, search the movie, scoate-ti prietenele la film, iesi cu boyfriendul sau cu matele/cainii/hamsterii, du-te si vezi filmul. Eu am si plans un pic.. dar nu se pune..am si eu inima pana la urma:))) Si pe fundal apare una din favoritele mele - Pink cu Raise Your Glass.....

Va invit la film si la cantat daca va simtiti:... intr-un fel:


So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways!!!!!!!!!!!!

De aici, 
Numai zambete

PS: Eu danseeeez in pijamale. Tu ce mai astepti? 

Niciun comentariu: