luni, 30 iunie 2008

Cu unu sau cu mai multi?

Astazi este luni si simt o acuta lipsa de chef.. da, eu nu am chef ..de nimic :) imi place la nebunie o melodie si trebuie sa  v-o recomand.. Acest lucru automat ma forteaza sa scriu pe blog si nu prea imi place sa fac lucrurile fortata mai ales ca habar nu am despre ce sa scriu. Iar despre baieti, fete, relatii? Sau despre dansuri? Sau despre ciudateniile/chestiile amuzante din viata mea?
De baieti nu am ce sa va spun nimic nou.. oricat as scrie eu, voi tot de capul vostru faceti :)) Raspunsurile nu le am eu, nu le are nimeni. Tocmai asta e farmecul.. fiecare si-o face cu mana lui. Totusi, daca aveti nevoie de ajutor cu sfaturi stiti unde ma gasiti. 
De fiecare data descopar cu si mai multa uimire ca nu mai merge vechea scuza: am prieten, atunci cand vrei sa refuzi un baiat. Nu conteaza daca e adevarata sau nu.. important e ca o folosesti. Intotdeauna replica e: Si ce daca? Daca nu esti luata cu acte sau nu esti cu tipul respectiv de ani minim un an.. inseamna ca poti sa prestezi si cu altii. 
Nu stiu daca am energia sa ma impart intre job, familie si 3 baieti. Da, 3.. nu 2.. daca tot sunt mai multi, macar sa plusez si eu. Una e sa mai stai de vb pe mess, din cand in cand sa mai glumesti cu vreun "amic" si altceva e sa iesi cu mai multi. Cata energie iti trebuie! sa fii fermecatoare de fiecare data, sa nu folosesti aceleasi replici- desi la mine e aproape imposibil, ca in fiecare secunda sunt in stare sa zic o prostie, dar mai mult decat atat sa nu ii incurci :)
Asadar raman adepta monogamiei plictisitoare.. Mai bine unu si prost decat multi si bine!:)))) Parca asa era nu? Enjoy the song :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

nice song...