vineri, 27 iunie 2008

Perle, gafe si alte minunatii :)

Le-am promis-o colegelor si colegilor mei.. pe care ii iubesc oricum muuult de tot (fara tenta ironica).. Rad in fiecare zi pentru ca sunt amuzanti, unii mai multi decat ceilalti, unii mai sunt si ironici- asa mai pe placul meu, dar deseori ne mai scapa cate o perla.. Asa ca m-am transformat intr-un bau bau si notez eu minunatiile care ne pot iesi pe gura.. Am acordul lor si bineinteles ca nu o sa ii nominalizez.. Poate o sa va ofer un indiciu ca sa va dati seama care sunt spuse de mine, ca nici eu nu am scapat. 
1. Eu nu o sa ma scap de fatza cu toti. 
Asta am fi sperat si noi .. ca sa nu facem curatenie dupa ea :) Sa explic contextul- susoteam si noi, si i-am sugerat unei colege pe care o iubesc eu mult de tot si ii dau tot ce am eu sau isi ia singura, sa fie mai discreta si sa nu spuna tuturor ce discutam noi acolo. In apararea ei, nu a avut sa ne spuna decat ca nu o sa se scape. 
2.Nu ai zis ca imi dai una mica? 
Replica apartine evident unui baiat :)) Nici nu putea sa fie altfel.. Am ras..si iar am ras.. Nu va ganditi la sex.. luati o pauza ca stiu ca numai la asta va ganditi. Era o discutie legata de un joc de care multi sunt obsedati la mine pe la munci- World of Warcraft. Fata se pricepea la joc si baiatul voia una mica- ceva din joc- usurel cu zambetele ironice :) De-a naibii nu ma joc si eu numai pentru ca se joaca toata lumea :)) Ca atunci cand pe un baiat il plac toate fetele- cu siguranta o sa ma gasesc eu singura la care el nu are succes ..:P Da, de-a naibii :))
3. M-am nascut in Cucuietii din Deal la morga.
Intentionat am scos denumirea orasului ca sa nu fie prea clar despre cine este vorba. Cine stie, poate o fi marfa sa te nasti la morga si sa mori la maternitate :)) Uneori e bine sa fii impotriva curentului si impotriva tuturor regulilor.. :P
4. Dar vede mai. Daca iese snurul ala din fund.
Nu as vrea sa va faceti impresia ca eu si colegii mei suntem niste obsedati sexuali.. recunoasteti ca la cate apropouri si replici cu tenta sexuala sunt la fiecare loc de munca.. nu ar trebui sa va luati de noi. Si pentru cei care s-au gandit la prostii, contextul era urmatorul. Un stick era introdus in portul usb al ccalculatorului, stickul respectiv avea si snur. Deci una din colege putea sa vada f simplu daca e stickul acolo..:) Deja m-am gandit eu la tone de prostii cu portul usb :))
5. Nu mananci inghetata? Ca ti se raceste.
Recunosc, printre multele mele ciudatenii se numara si faptul ca imi place inghetata topita :)))) Eram in regie... de vorba cu baietii ca de obicei si o colega m-a avertizat ca mi se raceste inghetata- tocmai venisem de la magazin. 
6. E ciocolata, nu e pufuleti.
Recunosc, asta imi apartine :)) Ma intorceam de la magazin cu o ciocolata, un mars, un lion nu conteaza. Si ma intalnesc cu un coleg. La noi e manie cu mancatul de pufuletzi si evident ca m-a intrebat daca am fost dupa pufuleti. Acesta a fost raspunsul meu inteligent.
7. Pui boii inaintea carului
Nu stiu de ce ati crezut voi ca sunt eu inteligenta.. Replica asta e dovada. Voiam sa spun ca la noi lucrurile merg pe dos si am zis ca noi punem boii inaintea carului.. Partea nasoala este ca nu mi-am dat seama de gafa dar a avut grija altcineva sa isi dea seama :P Partea si mai nasoala e ca eram live!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))
8. Eu am facut alergie de la oua.
Ne-am intrebat cu totii- de la care oua?:))) Iups.. we are normal :D
9. Mi-a dat hidrantul pe picior.
Daps, asta tot a mea e. Eram in regie, iar la baieti, cu tot cu o colega:)) Si era un stingator din ala de incendiu, postat fix in usa ca sa ramana deschisa. Colega s-a impiedicat de el si victima a fost piciorul meu stang. Cand am povestit unui coleg nu am mai nimerit si am zis hidrant.. Tot mai ziceti ca ma duce capul? :))
10. Stiu eu un nume care se termina in consoana: ALIS.
La provocarea unui amic, un birou de 4 fete cucuiete s-a apucat sa caute nume de fata cu o caracteristica dificila: sa se termine in consoana. Dupa cum vedeti, se pare ca si ALICE se termina tot in consoana. 
PERLA EXTRA BONUS
Din prea mult entuziasm economico-financiaro-statistico-bursier, ne mai scapa, uneori. 
Uite-l si pe asta. A scris dobanda anaula in loc de ANALA. 
Jur, suntem persoane normale cu o viata extracuriculara normala, unii mai mult, altii mai putin, dar per total ne echilibram.. :)))))))))))))))))))) Cu dedicatie o melodie traznita :)

Niciun comentariu: