marți, 24 iunie 2008

Un film despre dragoste cu nabadai :)

Despre ce voiam eu sa scriu? aaa.. 2 subiecte.. trebuie sa renunt la unul... Asa ca voi face acest sacrificiu suprem.. si o sa va zic ce am facut in weekend.. nimic interesant. Sa nu va asteptati la povesti picante, aventuri, alea-alea.. ca nu e cazul.. Alea au fost weekendul trecut, weekendul asta am lenevit.. grupa mare.. aaa.. dar am vorbit din nou cu tipul in chiloti :) Scurta ne fu conversatia.. pentru ca am refuzat insistent orice forma de socializare extra internet..

Dar am apucat sa ma uit la un film super tare.. Evident comedie romantica.. M-am uitat si la Resident Evil 3 (ca pe 1 si 2 deja le vazusem).. nu prea m-am speriat.. ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca trebuie sa caut unul si mai nasol :P deci sa revenim la comedia romantica- What happens in vegas :P 



Sa vedem.. de ce mi-a placut mie? In primul rand.. Cameron Diaz.. just my type of lady.. sper ca era clar pana acum ca eu pot sa imi exprim liber opiniile fata de fete.. Dar totusi imi plac baietii:)) Cameron Diaz e o finutza, plina de energie, zambeste mereu... Dupa cum am spus, o fata pentru gusturile mele masculine.. Ashton nu prea ma tenteaza.. adica.. are corpul frumos si atat.. dar pentru un film merge :)

Ea, tipa prinsa in afaceri, ciudat dar nu f spontana, ahtiata dupa planuri.. este lasata balta de iubitul ei  cu care trebuia sa se casatoreasca tocmai pentru ca she's not fun enough.. cand, de fapt, EL NU STIE SA SCOATA PARTEA AIA LA SUPRAFATA..

El, un pierde vara, se lauda cu faptul ca nu este the husband type boyfriend.. adica tipul care sa vrea o relatie serioasa. Il concediaza tatal sau (penibil, dar asta e). El si ea se intalnesc in Vegas, amandoi sa lase trecutul in urma.. o noapte de nebunie.. o casatorie.. si un premiu de 3 mil dolari castigati din greseala.. Pentru bani sunt fortati sa stea 6 luni impreuna.

Cata bataie si cate tachinari am vazut in filmul asta.. exact asa cum imi place mie.. Am ras.. am oftat (asta e.. iti mai amintesti de zilele bune in care mai bateai cate un baiat.. la fotbal.. la ce altceva?:P ) Si-au facut zile fripte pentru a isi da seama la final ca se iubesc.. Bineinteles ca e cu happy ending.. altfel ma lua plansul :P

Concluziile filmului.. pardon concluziile mele asupra filmului: O relatie frumoasa nu trebuie sa inceapa neaparat bine.. :P Doi.. bataia uneori e buna.. tachinarea celuilalt e o placere.. si uneori intensifica sentimentele.. Trei.. Nu poti sa cataloghezi  pe cineva..din prima.. Poate nu esti tu persoana care sa scoata la iveala anumite trasaturi..

Sunt persoane cu care nu pot sa fiu decat oficiala, cu unele rad de nu mai pot.. cu altii zic tot felul de prostii.. si cu unele cu care ma distrez la nebunie si las regulile deoparte. Depinde mult de celalalt sa stie cum sa te ia..Asta e o calitate mai rara.. dar cei care ma cunosc,pot sa scoata la suprafata fatza mea buna :)))))) 

Acestea fiind spuse, pentru cei melancolici, pentru cei care au chef de ras, pentru cei suparati sau cei care vor sa inteleaga ce inseamna o relatie condimentata, uitati-va la What Happens in Vegas.. si astept sugestii pentru filme de groaza- repet de groaza.. nu cu creieri imprastiati, ci mai degraba gen poltergeist :P

Niciun comentariu: