miercuri, 18 iunie 2008

Iubitul meu, robotul

Azi in drum spre servici ma gandeam sa scriu despre zicala aia stupida ca timpul vindeca ranile.. dar m-am razgandit.. reflectam eu asupra blogului meu, care este cam gay  dupa cum imi spunea cineva in urma cu vreo 2 luni.[pentru ca spun lucruri pe care nimeni nu are curaj sa le psuna direct- cik asta era explicatia] si ma gandeam ca scriu prea mult despre relatii, baieti si fete..Asta se vinde, dom'le! Am mai scris si despre alte chestii..Care se plange, sa nu mai citeasca :P

Dar azi o sa "vorbim" despre cum a innebunit lumea.. am citit azi un articol.. la capitolul WOW de pe 9 am ( si pentru obsedati nu e vorba de World of Warcraft- un microb molipsitor la mine la munca:P)... Articolul se numeste Iubita mea, robotul- http://cotidianul.ro/iubita_mea_robotul-48929.html

La un moment dat citeam varianta Iubitul meu, robotul.. pe un site for da ladies, respectiv Kudika. ro.. Am si eu o intrebare: LUME, CAT DE TARE AI INNEBUNIT?!

O sa ca dau un exemplu din articolul cu robotzica:" Folosind senzorii săi infraroşu, micuţa “damă” numită “EMA” caută capete umane în apropiere, iar când le găseşte intră în ceea ce creatorii săi numesc “modul dragoste”.

“Puternic, dur şi gata de bătaie, acestea sunt câteva dintre cuvintele asociate adeseori cu roboţii, dar noi am dorit să distrugem acest stereotip şi să livrăm un robot care este dulce şi interactiv."

Si poza de rigoare:


Ma scuzati, dar si eu, in zilele mele cele mai proaste arat mai bine decat robotzica asta... Singurul inconvenient este ca, cine stie, poate ea e mai iubitoare decat as putea fi eu =))))))))))) Cum te poate atrage, ca barbat, chestia asta????????

Avem atatea mijloace de comunicare si suntem din ce in ce mai retardati.. nu mai stim sa comunicam.. Acum iti faci un iubit pe internet.. de aia s-au inventat site-urile gen noi2.ro, simpatie.ro, fir-ar ca altele nu mai stiu:)) DA, RECUNOSC.. Am cont pe noi2...Vai, rusine sa imi fie..:)) Mi l-am facut intr-a 12-a cand am primit un mesaj de la ei cu "cineva te iubeste".. era o gluma a unei colege.. Si mi-am facut cont la misto.. Am scris ca sunt roscata, la 1,76, dimensiuni perfecte 90-60-90, fumatoare si in cautare de distractie.. Va dati seama cat succes am avut :P Dupa aia am scris adevarul dar nu am mai intrat pe contul respectiv de 2 ani si nici nu am iesit vreodata cu vreun tip.. in cel mai bun caz am vorbit pe mess.. De la invitatii de genul:  vrei sa facem sex? Pot sa iti fac si...... nu conteaza ce voia baiatul sa imi faca..:P Am ajuns si la discutii filosofice si chiar dragutze:P

Din vremea liceului cand stateam pe mirc.. nu am mai iesit cu nici un tip de pe net.... Si nici nu folosesc netul ca mijloc de a agata exemplare masculine..Mult prea multa lume poate sa comunice atat de bine pe mess si fatza in fatza.. eu sunt eu iar ei... sunt niste persoane tacute.. nu mai e nici un farmec. Chiar ma simt aiurea cand eu glumesc sau ironizez la fel ca pe mess si tipul se uita ciudat la mine parca nu sunt aceeasi persoana..Pe mess si in viata de zi cu zi sunt una si aceeasi persoana..Mai greu e pentru ceilalti sa faca acelasi lucru:P

Chiar stau si ma intreb cum se descurcau baietii inainte de a se inventa Internetul? Bravo lor.. parca as prefera unul de acum 20 de ani decat unul de acum!

Dar hai sa acceptam si agatatul pe mess.. dar sa faci... oare am voie sa scriu pe blog? ce naibii, sa te saruti cu un robot?! Cum naibii poate sa sarute un robot "dulce si interactiv"?!!!! Cum naibii sa faci...sex (na, ca am scris-o, sper ca nu ati rosit:P) cu un robot? Suntem penibili!!!!!!!!!!
In ziua in care fiecare femeie va avea un robot si fiecare barbat va avea o robotzica, eu ma voi duce pe o insula pustie...Si Doamne, sper sa am vreo 70 de ani atunci :P pana atunci, vreau sa ma bucur de partea masculina :))


O melodie nu pe placul meu.. dar videoclipul e destul de sugestiv :P  

Ce iti poate oferi in plus fata de un barbat? Sa fiu egoista si sa incep cu ce ma intereseaza pe mine.. Poate un robot sa vina si sa te ia in brate prin surprindere? Poti sa ii simti caldura cand se apropie de tine? Poti sa ii simti respiratia cand iti sopteste ceva la ureche? Poate un robot sa te sarute asa cum o face un barbat? Sa te tachineze lasandu-te in asteptare pana cand buzele lui se apropie de ale tale?
Rog insistent fetele sa nu mai viseze acum:))

Ce iti poate oferi in plus fata de o femeie? Poate ea sa vina si sa iti sopteasca usor la ureche: Dragul meu, diseara te astept mai devreme diseara... sunt singura acasa? (de aici deduceti voi restul:P) Poate o robotica sa umble ore in sir prin magazinele de lenjerie intima cautand ceva care sa va placa si seara cand vii acasa de la servici obosit si terminat sa o vezi pe ea, plimbandu-se lejer prin casa, ca si cum s-a imbracat cu o carpa veche si nici nu s-a chinuit pentru tine dar te intampina cu zambetul pe buze intrebandu-te cum a fost la munca:D

Eu merg pe ideea ca mai bine un barbat nasol decat un robot:)) cat optimism pe mine... sau mai bine nimic decat un barbat nasol.. dar in nici un caz un robot!!! Acum.. fiecare face alegerile pe care si le doreste :P















Niciun comentariu: