marți, 16 decembrie 2008

I can do it! I actually did it :))

Postare scurta.. Nu prea am obiceiul sa ma uit la filmuletze in care se danseaza astia cu figuri de salsa.. pentru ca nu vad de ce as face asta. Fetele alea se pirueteaza in toate directiile, baietii sterg cu ele pe jos atat de frumos iar eu... sunt un simplu om caruia ii place sa danseze.

Dar cand invat eu ceva atat de tare, cum sa nu impartasesc eu cu restul lumii? Ma descurc eu, cu greu, dar ma descurc si cu piruetele duble si... se pare.. ca (dupa ceva tipete :P dar podeaua era aproape), pot sa raspund la semnale astfel incat sa ajung pe genunchii baiatului (va rog, fara interpretari :) )

Da, baiatul face toata treaba :)))) 

In prima poza.. vedeti rezultatul.. in cea de-a doua si de-a treia vedeti cum se ajunge acolo :P Doar in prima poza sunt eu... :)

Aaaaaa.. si de la acelasi party cu vin fiert, o poza draga mie.. si putin compromitatoare :) 

Niciun comentariu: