luni, 11 mai 2009

Barbatii sunt mai destepti decat femeile

Stiti ce e grav? Ca m-am apucat sa imi mai citesc blogul aseara.. si mi-a placut:)) Era o vreme cand scriam..ce vremuri:P The good old days:) Anyways, in urma cu ceva vreme, la o discutie filozofico-amoroaso-plangacioasa, s-a ajuns la urmatoarea concluzie: barbatii sunt mult mai destepti decat femeile. Rog barbatii sa nu se umfle.. in pene si femeile sa nu ma blesteme. Mai e ceva de spus.

Sa luam o poveste: el si ea se iubesc. Merge totul bine. Intervine ceva. Se despart. Ce urmeaza dupa?

Barbatul: e trist (stiu ca nu o sa recunoasca dar nu toti sunt niste nesimtiti notorii cum ne place noua femeilor sa pretindem), o perioada isi baga frumos nasul in munca, isi vede de viata lui, nu vrea sa auda de femei. Nu o sa il vezi niciodata ca se plange: vai sunt singur, nu am o femeie pe care sa o tin in brate. In cel mai rau caz il auzi spunand ca nu are cui sa i-o traga (scuzati exprimarea),  desi eu sunt de parere ca femei disponibile pentru sex gasesti oricand. Foarte greu barbatul va fi convins ca merita sa investeasca incredere intr-o noua relatie serioasa iar cea care va reusi sa il vindece va avea mult de munca.  Dar in aceasta perioada, barbatul o sa isi vada de treburile lui, ba chiar o sa se ambitioneze si o sa fie si mai bun la ceea ce face.

(am mai recomandat melodia asta dar versurile se potrivesc de minune :P)

Femeia: din clipa in care lucrurile s-au sfarsit, va incepe un lung proces de tanguire. Isi va petrece ore plangand, gandindu-se la tot ce a fost, isi va aminti primul sarut, prima noapte impreuna, celelalte 365 de nopti petrecute impreuna, isi va aminti zambetul lui, isi va aminti cum a fost cand i-a cunoscut prietenii. O sa se uite pe aceleasi poze non-stop, va reciti mesajele si mailurile de la el. Va analiza fiecare cuvant spus, se va gandi unde a gresit, cu ce putea schimba lucrurile, isi va imagina cum ar fi daca s-ar impaca. Nu o sa vrea sa auda de nimeni si de nimic o perioada. Se numeste perioada de plangere, nu? Pana la urma tocmai a iesit dintr-o relatie serioasa. Are nevoie de ceva timp sa se refaca. La munca poate sa o ia mai usor, celelalte proiecte mai pot astepta pentru ca ea trebuie sa isi linga ranile si sa se vindece. Cat dureaza vindecarea? la nesfarsit, pana cand se simte cineva sa ii traga vreo 2 palme femeii (atentie, nu incurajez violenta:P) si ii arata stadiul in care a ajuns. Poate atunci se va trezi si va fi gata de o noua relatie. Singura problema e ca, in acest punct, dincolo de reparatiile sentimentale, femeia trebuie sa ia cioburile si sa refaca tot. Din simplul motiv, ca, dupa ce a ramas fara EL, ea le-a lasat pe toate balta.

Barbatii, oricat m-ar enerva pe mine sa recunosc, la capitolul asta sunt mai puternici. Nu le lasa pe toate balta, doar viata sentimentala pe care o inlocuiesc cu un sir de partide :P Pentru ca, in subconstientul nostru, al femeilor, pe primul loc, in general, este sa ne gasim un tip cu care sa avem o relatie serioasa. Obiectivul nostru asta e: de cate ori la munca nu a venit un coleg nou si l-am luat la analizat sa vedem nu daca am face sex cu el ( la asta presupun eu ca se gandesc barbatii), ci daca ar fi un potential prieten? De cate ori nu am fost la o petrecere si imediat ne-am gandit la vreun tip pe care l-am putea agata pentru a ne face rost de un prieten? Si enumerarea ar putea continua.

Nu vreau sa generalizez. Stiu ca sunt femei care imediat se vindeca trecand la urmatorul, se ambitioneaza si nu le lasa pe toate balta. Nu pot sa spun ca ceea ce am scris eu e valabil pentru toata lumea si in absolut toate cazurile. Dar.. nici prea departe de adevar nu prea sunt.

Asta e un capitol la care avem de invatat, noi, the ladies. Uneori e nevoie si de putina nesimtire. Nu prea multa, ca strica. Nu am sa spun ca nu merita sa le lasi pe toate balta pentru un barbat, ca merita. Dar daca nu merg lucrurile cum speram noi, are rost sa renuntam la noi? Pentru ca, din povestea asta, noi suntem alea fraiere si e pacat de noi. De data asta, felicitari partiale barbatilor! 

2 comentarii:

liv spunea...

mda...si eu dau din coada knd citesc chestiile astea...ai dreptate intru totul draga mea. si cu durere in ficat recunosc k am patit-o si eu la prima dragoste sa ii zic asa... nu acum recent:d si tin sa precizez k era o vreme prin liceu knd urmaream relatiile colegelor mele tocilare si stiam k dc sfarsesc sau incep o relatie e gata o lasa mai moale cu scoala si chiar ma multumea lucru asta-egoist in aparenta si extrem de "tocilaresc":)))d fapt chestia asta ma dispera la barbati si femei deopotriva, dar c sa-i faci asa am fost facuti dupa calapod, e km greu sa remediem lucrul asta. insa, vezi u societatea nasoala d azi ajuta multe femei sa iasa din relatii la fel ca barbatii de multe ori, insa nu d foarte multe ori:D

corneliu spunea...

Petruta, desi esti femeie, sa iti zic o treaba, o femeie decide in primele 10 secunde cand vede pentru prima oara un barbat daca s-ar culca vreodata cu el, de cele mai multe ori decizia se ia subconstient, dar se ia rapid. La barbati e mai complicat, sunt cateva cazuri mari :
- o califica de bunaciune si i-ar trage-o din prima dupa care ar parasi-o instant
- se indragosteste lulea ca de o zeitza, nu se gandeste la sex, dar cand se intampla totusi, dragostea devine "pamanteana" (asta e cea mai buna posibilitate din punct de vedere al femeii)
- nu il atrage fizic de la bun inceput,dar incepe sa ii placa personalitatea, dupa aia parca ar face si sex cu ea, si dupa ce face, isi da seama ca de fapt el nu vroia sa faca sex cu ea de la inceput si de fapt ii da papucii
Deci vezi, barbatii au si ei complicaciunile lor, da' rezumatul e asta : dupa ce "poseda" o femeie, devin mai putin interesati pe zi ce trece, pe cand femeile "posedate" devin mai interesati pe zi ce trece :P
As putea continua la nesfarsit dar mi-e foame si vreau sa fac dush :P