marți, 18 martie 2008

Cu masca sau fara masca.. That is the question:)

E cazul sa mai dau o tura si pe aici.. Ce mai fac eu? Cik bine.. sau daca ma gandesc la un schimb de replici cu un amic de-al meu: Ce mai faci Petruta? F bine.. Vezi, zambesc! Si replica de rigoare, care mi-a placut la nebunie: Da, Petruta, dar tu zambesti mereu :)

Nu am ramas fara inspiratie.. dimpotriva in fiecare zi gasesc ceva despre care as vrea sa scriu.. dar sufar de ceea ce se numeste lene:)  Asa ca, haideti sa o luam pe rand.. Intr-una din perindarile mele pe siteurile mondene.. am dat peste o poza actuala a Pamelei Anderson.. pardon 2 poze actuale.. fiecare si-o alege pe care o vrea.



Acu, sa ma scuze cei pasionati sau pasionali, are un corp superb...dar in prima poza.. sa dea inteligenta in neuronii mei daca o recunosc.. Mai cu bun simt va rog la prelucrarea imaginilor, mai baieti! Adevarul e ca toata lumea arata nasol dimineata, nefardata, nearanjata si pana la urma are si ea dreptul sa iasa asa pe strada.. Nu spun ca e urata dar fata de poza din stanga... nu mai zic nimic, sa nu se spuna ca sunt rautacioasa...:)

Si aici problema se leaga de cat putem masca.. ciudat e ca, aproape toti baietii pe care ii cunosc, prefera varianta mai naturala.. nu sa apari cu ditamai cosul dar nici sa fii super bronzata si sa ai urechile albe :)) Ma gandesc eu, in inocenta mea, ca tot fetele sunt pe aici capul rautatilor...:))

Fete de 16 ani cu un ten bronzat, impecabil, ochii foarte bine conturati, buzele evidentiate.. partea mai rea este ca arata de 23-24 ani... Oops, my bad...(cum spunea un alt amic ffff bun de-al meu:)  ) asta era si scopul.. Dar la 23 de ani o sa incerci sa arati de 48? Si la 48 o sa avem abonament la cabinetul de chirurgie plastica :)) Sorry, miss, me don't wanna live in such a world...:) Si bineinteles ca nu ma forteaza nimeni...

Imi amintesc de ce mi-a povestit o data un elev mai vechi de la meditatii- el avand acum 32 de ani sau 33.. am pierdut sirul.. Avea o prietena tare in facultate.. toti amicii il invidiau.. Pana intr-o seara cand s-a dus sa ia fata, politicos, de la ea de acasa, pentru a merge la o petrecere. Big mistake! Cine a deschis usa nu stie nici el dar nu era fata pe care o stia el.. A prins-o sau surprins-o nefardata..."Ai ajuns mai devreme!".... Mai e nevoie sa spun ca dupa petrecerea aia nu s-au mai intalnit..:))

Imi place sa ma fardez .. e unul din beneficiile de a fi femeie... chiar daca uneori stau si 30 de minute sa ma machez...dar exista o limita a bunului simt:) Minciuna are picioare scurte... Pentru ca, se va intampla ca, dupa o noapte de nebunii la el acasa, sa nu mai ai energia de dimineata sa te trezesti inaintea lui sa te aranjezi si...te va vedea asa cum esti.. Important e sa nu fie surpriza prea mare...:)) And trust me, that day will come!!! :))))




Niciun comentariu: