marți, 18 martie 2008

De ce ne torturam la primele intalniri...

Revin la o ora diferenta cu alt blog.. dar am ceva de recuperat...Pe fundal de Avril lavigne si Losing Grip... revin la subiectul vesnic de discutie... relatiile de razboi dintre fete si baieti...Sa se certe, ce sa le fac eu!:))

Pentru ca tot mentionam in articolul precedent de mastile pe care le folosim.. nu m-am putut abtine la a ma gandi la primele intalniri .. cu un baiat in cazul meu.. acum fiecare se intalneste cu ce poate:))

La primele intalniri suntem aranjate, zambaretze, monumente de feminitate iar ei sunt politicosi, cu bun simt... si foarte amuzanti..De ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? De ce ne chinuim atata? Mai incolo sau mai tarziu tot vom afla cine suntem.. Nu zic ca nu ar trebui sa ne facem reclama buna.. sunt totalmente de acord...:)

 


Ce urasc eu la primele intalniri este acel intreg mecanism: totul trebuie sa iasa bine.. O Doamne, daca am spus ceva gresit.. A zis sa plecam mai devreme-sigur s-a plictisit...cand saracul om avea de reparat un calculator pentru amicul cel mai bun... Pasii de inceput ai unei potentiale relatii sunt fortati.. E a treia intalnire si nu m-a sarutat.. sau, cum am mai auzit- de ce nu s-a culcat cu mine pana acum? Nu ma gaseste atragatoare??!!! Am ras la replica asta pentru ca cei doi 
abia se cunoscusera- aveau o zi si ceva.. dar in lumea mea, lucrurile se petrec mai lent:)

Si atunci revin iar la ce a spus un amic de-al meu- De ce nu poate o intalnire sa fie relaxata, o discutie normala si cateva zambete? Din nefericire, raspunsul tot eu il am: pentru ca e o intalnire- prin definitie e ca un interviu.. si la interviu nu esti relaxat:P

Cele mai bune intalniri au fost cele care nu erau stabilite dinainte ca intalniri- si au iesit super bine..Ceea ce nu inseamna ca e obligatoriu sa fie si restul bine dar macar ati inceput cu dreptul:P

O alta varianta placuta este sa nu te avanti ca disperatul/disperata.. organizeaza niste iesiri cu prietenii la care sa fie si ea din intamplare.. e mult mai usor asa.. si o si surprinzi in adevarata ei splendoare :)

Dar ce stiu eu? :)) Vorbesc doar din experienta proprie..:P 

Pentru ca nu se poate blog fara poze.. am zis sa le uploadez pe astea doua. .. El este un amic de-al meu... ne intelegem de minune desi ne vedem de 3 ori pe ani:)) Cu el am niste schimburi de replici de toata minunea... :P Qui se taquine, s'aime sau... Qui s'aime se taquine:) Ce mai conteaza..?

Si acum for ur enjoyment and his:)
 Dan Norea

Mă ia mereu peste picior
Iar eu mă fac mereu că plouă
Căci mâine, ştiu, plină de dor,
O să mă ia peste-amândouă.









Niciun comentariu: