luni, 10 martie 2008

When the wrong one loves u right...

Well.. asta e blog de fete pentru ca nu stiu care baiat o sa reziste pana la capat :) Azi sunt.. eu:)) adica putin mai melancolica.. tocmai m-am intors de la munte si am nimerit in prapastia Bucurestiului.. si desi nu am de ce sa ma plang, ce ma opreste totusi sa ma smiorcai pe aici?:)

Tocmai am ascultat o melodie.. cu o tema care ma macina interior, profund.. si subtil.. When the wrong one loves u right...Celine Dion- Stiu ca trebuie sa renunt la lacrimogene- am trecut pe rock:)

how can i walk away
when the feeling's so strong
i know you're where i belong
they say i let my heart
make up my mind
that's why i'll never say goodbye



Oare asa e? Melodia.. [dupa o citire profunda a versurilor] se refera mai mult la tipii aia de care iti spune toata lumea sa te feresti.. adica, cel mai des, cei care fac pe Don Juanii:)) Gandind acum.. ca in general mai fac pauze de la gandit :P.. imi dau eu seama in inteligenta mea 
emotionala profunda, ca nu exista chestia asta: when the wrong one loves u right.. daca te love u right,
atunci he's the right one.. Jeeze, ce lucru destept am scris :)) 

Confuzia din capsorul meu roscato-saten.. se referea la momentul in care gasesti o persoana care iti ofera tot ce vrei... absolut tot.. si totusi tot nu e bine... pentru ca, dupa parerea mea, nu trebuie sa oferi totul din prima.. sa te pui pe tava.. alaturi furculitZa.. si cutitul.. si sa spui: Iata-ma, ia-ma, sunt al tau/a ta! Cuceresti si te lasi cucerit- asta e farmecul.. si din cand in cand.. mai lasi cate un colt de descoperit ca sa treci peste monotonia care se instaleaza automat.. Ce buna sunt la teorie, stau mai prost la practica :))

Dar stiu persoane care sunt bune la practica... sunt cupluri.. atat de frumoase.. se vede ca sunt facuti
unul pentru altul.. sunt impreuna de ani de zile.. si se iubesc ca in prima zi.. cat cliseu.. si totusi am 
descoperit ca se poate.. fara sa ii nominalizez.. o sa postez pe aici cateva poze.. dupa ce le descarc 
si eu.. cand o sa fiu mare asa o sa fiu si eu:))

Disclaimer:
Sursa de melancolie.. nu e  nici o fosta relatie.. nici actuala.. poate viitoare:)) Muntele e de vina..
:P Si pentru ca nu pot incheia un blog far un sfat: cand exista dileme.. eu zic ca e mai bine asa: 
Asculta-ti inima! De obicei nu greseste.. si daca greseste o sa fie ca o ciocolata dulce amaruie-dulcele merita intotdeauna!

 

Niciun comentariu: