joi, 18 septembrie 2008

De ce nu e bine sa va indragostiti de Petruta? :)

Doamne.. am innebunit.. dar voi primii. Macar eu am o scuza- m-a luat raceala si mi-e friiiiiiig.. si ma doare in gat.. dar se rezolva. Asta imi mai trebuie- sa mai sara iar cineva cu 5 milioane de intrebari: ai luat paracetamol sinus? esti ok? sa iti aduc o lamaie? un fervex? Aoleoooo.. e doar un inceput de raceala- da, ma simt ca naibii.. dar trece .. si daca nu trece..ma ia starea aia si trag niste puppy eyes si vedeti cum o imbunez eu:D

Sa ajungem la subiect ca v-a mancat :) Ma uit cu un ochi la disclaimer si cu un ochi la ce scriu .. "Cei care se asteapta sa imi pun cele mai nastrusnice ganduri aici, sa imi povestestc viata personala... sa va zic ce mai fac eu cu baietii.." cik asta e interzis. De data asta fac exceptie. De fapt nu povestesc viata personala dar imi voi scrie acum o parte din gandurile mele nastrusnice desi nu aveam de gand dar ieri a venit comentariul Anonim (dar eu stiu cine l-a postat si am si discutat cu anonimul pe mess- na, ca ai aparut si pe blog. De acum toata lumea vrea sa apara pe blog parca cine stie ce se intampla.. Stiti, nu primiti nimic. Am in general 100 de persoane care intra pe blog pe saptamana, majoritatea din Romania. :)) De fapt mai multe.. aproape 25 pe zi.. ma rog.. merge din ce in ce mai bine..:)

De ce? de ce ar fi un big mistake? Nu ar fi minunat sa stii ca cineva ar da totul pt tine?
Dar daca te indragostesti si tu de el/ea? Atunci de ce ar fi o atat de mare catastrofa?


Nu. Nu e minunat sa stii ca cineva ar da totul pentru tine. Asta e prima greseala pe care o observ frecvent la anumiti baieti.  De ce sa dati totul pentru mine? Am cerut eu asta? Am vrut eu asta? NU. Doi la mana, unde o luati asa inainte? Usurel. Sa dai totul pentru cineva inseamna sa il iubesti ca pe ochii din cap, sa consideri ca e jumatatea ta. Pana sa ajungi la concluzia asta.. e nevoie de multe ore petrecute impreuna, de multe certuri, sa ma vezi cand sunt trista si nu vorbesc deloc si nu scoti nimic de la mine pentru ca nu imi place sa vorbesc despre chestiile astea, sa ma suporti cand eu o tin pe a mea si zic ca am dreptate desi e clar ca gresesc. Sa ma vezi cand sunt dupa o saptamana in care nu am dormit si am uitat sa ma pensez, sa ma vezi in pijamale cu ratuste si porcusori (nu am, dar pot achizitiona, dar cred ca am unele cu .. floricele:D), sa ma vezi cand ma trezesc dimineata, am ochii mici, abia daca nimeresc baia, sunt ciufulita si imi intra parul in ochi, sa ma vezi seara cand imi pun o masca din aia verde si se sperie si mama de mine, si ar mai fi si alte chestii dar.. ce naibii, mai trebuie sa pastrez si din surprize.

Dupa ce ma veti vedea asa si in multe alte feluri, veti supravietui, iar eu te  voi iubi la fel de mult, atunci vom putea da totul unul pentru celalalt.  Deci s-a produs greseala numarul 1: hai sa o asaltam pe scumpa Petruta cu tot felul de atentii si sa ne purtam cu ea super poate, poate merge. NU merge:P SFAT pentru baieti in general, pentru unii de fapt: aveti un obicei prost: sa ii aratati fetei la inceput si pe parcurs si cand vreti voi cat de mult tineti la ea si sa o rasfatati tot timpul si sa incercati sa ii faceti pe plac. Fetele mai destepte isi dau seama in clipa aia ca v-ar putea schimba in ce isi doresc ele, pentru ca sunteti maleabili si se vor retrage. Tot fetele destepte isi vor da seama ca ar fi o greseala pentru ca in final veti fi un produs fabricat, nu unul real. Ne place sa fiti la picioarele noastre dar nu tot timpul, ci dupa ce am luptat si noi putin. Trebuie sa ne chinuim putin ca sa va cucerim sau e nevoie doar sa trag un zambet si sa imi iau o rochie? De fapt, cred ca as reusi si in blugi:))

Partea a doua: DA, este ok sa te indragostesti de cineva si acel cineva sa simta acelasi lucru si pentru tine. Da, asta nu e ok, ci e superb, nemaipomenit, extraordinar. Nu mai e catastrofa :P Decat daca nu puteti fi impreuna.. Asta e nasol:))e ... chiar super nasol.. dar... trece.. cred:))  Dar nu ar fi chiar dragut daca mi-ati face un serviciu? Ia includeti-ma pe mine la categoria pretentioase, din aia cu nasul pe sus, de nu stie ce cauta:P Nu ma luati  ca pe o provocare- nu o sa mearga nici varianta asta. Asa e mai simplu ca sa nu mai reveniti cu intrebari. Si daca tot ma iubiti pe mine mult de tot, nu-i asa ca veti face sacrificiul asta pentru mine?

Asta nu o inteleg: daca iti place de cineva, persoana respectiva spune nu, mai insisti, mai spune nu, mai insisti, mai spune nu.. etc, si daca tii la persoana aia de ce nu incetezi? Din dragoste, te sacrifici. Daca eu pot si tu poti. 

Si dupa cum zice o amica de-a mea cu care vorbesc acum pe mess, o sa dau copy paste: nu e bn sa scrii asa ceva. eu zic sa t mai gandesti. s-ar putea sa il sperii p fat frumos. stii cum e , cand t lauzi cu calitatile tale, unii s-ar putea sa t creada, altii nu. Dar atunci cand iti spui defectele, aproape toti o sa t creada motiv pt kre u nu ar tb sa dai argumente in defavoarea ta. desi unora le plac provocarile. S-ar putea sa ii incite articolul .

I don't give a fuck daca il sperii pe Fat-Frumos.. inseamna ca de fapt nu ma vrea. Si daca se gaseste vreunul sa zica: Aaaa.. ce provocare.. oricum nu o sa reziste:))  Si o sa imi cer scuzele de rigoare daca am fost mai acida si ironica decat de obicei- me have a very bad day.. dar asta sunt uneori.. si parerile astea oricum sunt batute in cuie. Chiar daca as fi high, tot la fel as ramane :)

Si apropo. EU SUNT INDRAGOSTITA PANA PESTE CAP. DE MAI MULT TIMP. DA, VEDETI BINE. NU SUNT CU PERSOANA RESPECTIVA SI E NASOL. AM AVUT PERIOADE DE SPERANTE SI PERIOADE IN CARE SEMNALELE ERAU DIN CE IN CE MAI MULTE DAR MI-AM DAT SEAMA CA, DACA TOT NU MA VREA, NU ARE ROST. SUNT IN PERIOADA DE VINDECARE. ME MOVING ON. SI PENTRU CA TOT M-ATI STARNIT, MAINE O SA VA DAU PUTINE DETALII + CATEVA SFATURI PENTRU CEI CARE SUNT IN SITUATII SIMILARE. DAR MAINE..:)

Daca nu ati facut infarct dupa ultimele randuri, cu dedicatie 2 super melodii de la Pink. ASCULTATI VERSURILE! Acelasi sfat ca intotdeauna, doar nu vi le recomand pentru linia melodica:))

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Si apropo. EU SUNT INDRAGOSTITA PANA PESTE CAP. DE MAI MULT TIMP. DA, VEDETI BINE. NU SUNT CU PERSOANA RESPECTIVA SI E NASOL. AM AVUT PERIOADE DE SPERANTE SI PERIOADE IN CARE SEMNALELE ERAU DIN CE IN CE MAI MULTE DAR MI-AM DAT SEAMA CA, DACA TOT NU MA VREA, NU ARE ROST. SUNT IN PERIOADA DE VINDECARE. ME MOVING ON"

I'm happy for you! :))
Are you in the same situation, now? :))

Anonim spunea...

You can't say that coke is a person. I think you really have deep problems.:))