miercuri, 3 septembrie 2008

Un neuron in plus sau o ....mare?

Intrebarea zilei de ieri a venit din partea unui .. barbat.. sa zicem:)) Eram la niste discutii filozofice despre starea economiei, strategia politica a Romaniei si conflictul dintre Rusia si restul lumii. In mijlocul acestor discutii intense, mi-a fost adresata intrebarea: Ce ai prefera intre un neuron si o...mare? :)) Initial varianta pentru barbati era: intre doi sani mari si doi neuroni?
Cei care ma cunosc stiu deja ce raspuns am dat.. Pentru ceilalti, pot sa spun doar atat: numarul de neuroni chiar conteaza..:)) Am sarit putin de fund in sus, pentru ca m-a facut ipocrita. M-am schimbat la fatza, m-am facut verde si apoi pe un ton glacial i-am spus ca nu am mintit: Prefer un tip mai destept decat unul mai dotat..:)) Stiu ca e greu de crezut.. dar nu e chiar imposibil..
Dupa aceea m-am delectat cu un site pe care vi-l recomand ca sa va amuzati. Dati click pe "Amuzati"
Aici diferiti nefericiti, isi publica problemele sustinand ca au o viata de cacat dupa cum sustine si denumirea site-ului. Printre unele chestii stupide, altele amuzante, am descoperit o nuanta comuna de regret la adresa eternului feminin. Un subiect despre care am mai scris dar de care ma lovesc atat de frecvent: femeile sunt toate .. oare sa scriu, sa nu scriu.. ? femeile sunt toate usoare.. ca sa nu spun pe de-a directelea, ca indirect toate suntem bagate in categoria .. curvelor:)) 
Nu de putine ori m-am gandit la chestia asta. Am incercat sa caut explicatii, sa inteleg fenomenul mai bine. Emanciparea femeilor a adus multe lucruri bune: suntem in politica, putem termina o facultate, nu te mai obliga barbatu' sa stai la cratita, acum ii gatesti de placere si daca e el cuminte:P Mai exista insa destule lucruri pe care le avem de remediat. La capitolul sex, femeia este egala cu barbatul. De ce nu ar fi? Sa poata si ea sa faca sex cu cine vrea, de cate ori vrea! Pana la urma, bolile se leaga de oricine indiferent de ce avem intre picioare. Ceea ce barbatii cred eu ca nu au inteles foarte bine, este, ca la fel ca si ei, exista perioade, mai scurte sau pentru altele mai lungi, in care lasam sentimentele deoparte si cautam pur si simplu atractia fizica. Exista si cazuri mai .. extensive de femei care pur si simplu nu cauta atasament emotional si vor doar sa se distreze. Ce e asa de rau in asta?  Degeaba sunt catalogate drept curve. Mi se pare nedrept. Sunt pur si simplu varianta feminina a lui Don Juan: niciodata stabile, intotdeauna in cautare de ceva nou. Nu are rost ca barbatii sa inghita in sec. Nu toate femeile vor sa faca copii. Nu toate vor sa il gaseasca pe Fat Frumos si mi se pare aiurea sa judecam asa la intamplare.
Problema apare pentru restul femeilor si aici o sa le judec eu. Femei care pica din prima ca gainile pe spate la orice vrajeala de hi5 dar au pretentia ca vor o relatie serioasa. O relatie serioasa inseamna ca acorzi timp celuilalt, pentru a il cunoaste mai bine, pentru a stabili puntea aceea de comunicare, si celelalte bla bla bla uri. Daca incepem cu sex, cum naibii mai luam lucrurile treptat? :))) sau schimbam sensul de mers? Stiam eu ca am o problema cu orientarea in spatiu. 
Cu naivitate aceste fete se pot intreba oare de ce le-a lasat potentialul prieten dupa o zi sau o saptamana? Depinde cat au rezistat pe baricade:P Si din nefericire, sunt destul de multe.. si fac rau celorlalte consoarte care cedeaza mai greu..:) E problema fiecaruia ce face in particular. Poate sa ia Kamasutra la puricat si sa experimenteze tot. Problema lui sau a ei. Dar nu e nevoie sa o faci cu juma de Bucuresti si dupa aia sa te plangi ca nu iti gasesti sufletul pereche. Din cate stiu eu, sufletul unei persoane nu se afla in organele genitale:)) Doamne, ce imi mai scapa!
La extrema cealalta, se afla feministele convinse: nu au nevoie de barbati, ele sunt independente si rastoarna lumea singure. Poate ca da.. poate ca nu. Mie mi se pare sincer ca razboiul sexelor este o mare tampenie, a big bull shit. Suntem batuti in cap cu totii. :) Femeile sunt barfitoare, ahtiate dupa cumparaturi si mai stiu eu cum. Barbatii sunt mitocani, uita de zilele de nastere, si mai stiu eu cum. DA, si totusi ne iubim!:)) Important e sa gasesti pe cineva din tabara cealalta cu care sa te potrivesti la capitolul conceptii si cu care sa te simti bine. Nu e vorba ca , aoleo, ai nevoie de un barbat, ci ca ai nevoie de iubire si in codul nostru exista o linie in care e programat ca barbatii si femeile sa se combine. La unii s-a strigat programul.. se mai intampla:)) 
Asadar, dragii mei: nu toate femeile sunt curve.. pur si simplu nu stiti voi unde sa cautati sau nu ati dat inca peste una cum trebuie. Dragele mele: daca vreti sa cuceriti un barbat, aratati-i mai intai personalitatea si dupa aia dotarile de la natura.. Dotari au multe, personalitate.. mai putine :) Acelasi lucru e valabil si pentru barbati: toti au.. mai mult sau mai putin.. dar neuroni capabili mai putini.. sau cel putin nu vor sa ii foloseasca..
In rest, deschideti mai bine ochii.. Nu se stie de unde sare iepurele..:) Cu dedicatie- o varianta amuzanta a lui Stupid Girls de la Pink.. 
PS: Nu am nimic cu fetele.. imi plac.. ce naibii.. doar fac parte din specia asta.. ma enerveaza baietii care generalizeaza...si fetele care nu stiu ce vor..:P

Niciun comentariu: