marți, 23 septembrie 2008

Iubirea mea: Margineanu:)

da stiu.. v-am mai pacalit... Dar chiar am o problema cu cola:)) M-am lasat de 2 zile:)) Important e ca gluma a mers si a doua oara :)) V-am mai facut gluma asta o data si credeam ca v-ati lamurit atunci ..:) dar nu v-ati lamurit.. Oare mai merge si a treia oara?:))  Poate ca am fost putin rautacioasa.. dar nu imi pare rau:D Va reveniti..:))

In acest moment sunt indragostita doar de Mihai Margineanu. Omul asta e.. superb.. Nu va ganditi la prostii:P Au fost zilele Bucurestiului. Sambata seara si duminica la pranz, el a cantat in Centrul Vechi. Cine a mai fost acolo? EU cu o prietena.

Poate pentru multi muzica lui Margineanu... nu este o chestie.. pe care sa o digere usor. Are melodii de mahala dupa cum a spus-o si el.. dar mai baieti intre 2 salsa, una bucata muzica clasica, un rock mai dur..sau o plangacioasa, la mine merge si un Margineanu.

Nu ascultati melodiile downloadate de pe net. Mergeti la un concert. Muzica live, voce buna, o vioara divina- are un super violonist si glume bune. Veti rade la Trilogia Cacatului, veti fredona melodia "femei, femei" si veti ofta la "mai stii". Daca nu ma credeti, incercati o data. Nu va mananca nimeni.

Poate ca limbajul este trivial, dar lasati-ma cu asta ca toata lumea injura in particular si versurile lui Margineanu pe langa o melodie Parazitii sunt ca un mic copil. Mai mult decat atat, nu cred ca exista melodie care sa nu reflecte realitatea foarte bine, mai ales ca multe sunt preluate din popor. 

Am zis totusi sa nu va sochez prea tare.. si va recomand de la Margineanu o melodie pe care nu s-a gandit nimeni sa o puna pe youtube pana acum, asa ca am uploadat-o eu aici. Margineanu - Balada femeilor..= M3lk =...mp3

E o super declaratie de dragoste. E atat de simpla.. tocmai de aceea e atat de frumoasa. Lasati vrajelile si invatati de acolo. De fapt, toata ideea unei declaratii de dragoste este sa vina din suflet. Si atunci sigur are succes.

Dupa cum marturiseste Margineanu pe site-ul lui: exista momente cind trebuie sa lasi rucsacul din spate ca sa poti merge mai departe . "fosta iubita" sau Elena S. , cum ii spui tu este o femeie la care ma gindesc cu drag si de bine . Cum as putea avea regrete sau resentimente cind cuiva drag i se intimpla ceva ce il sa o face fericit? Ar trebui sa fiu idiot ... si nu sint ! Altfel, iubesc o femeie de ma cac pe mine ! Nu mai am timp de altceva .

Nasol? Ia mai ganditi-va o data:)

Niciun comentariu: