vineri, 12 septembrie 2008

Ti-am promis ca ajungi pe blog! /ce nu imi place mie la baieti

Nu se mai fabrica baieti ca alta data.. asta e concluzia la care am ajuns eu.. Si nu o sa incep cu chestii de genul "pe vremea mea".. ci cu chestii de acum 5 secole. Nu cred ca lumea s-a schimbat mult pentru ca vrem exact aceleasi lucruri ca acum 2 milenii, numai ca suntem mai superficiali, lenesi, si ne-am dat peste cap tot sistemul de valori. Dar noi vrem acelasi lucru: o situatie buna, o familie si liniste. Numai ca nu mai stim cum sa luptam pentru ele, sau nu vrem.

Aaa uitasem de disclaimer. Blogul anterior in nici un caz nu se dorea a fi un GHID PENTRU PRIMA INTALNIRE ci doar cateva sfaturi de bun simt. Nu cred ca sunt eu in masura sa scriu un astfel de ghid. De ce? Pentru ca daca te apuci sa respecti niste reguli s-a dus naibii toata atmosfera si doi pentru ca in ghidul ala probabil v-as spune de lucruri care imi plac mie. Si nu este bine sa ma luati pe mine drept reper pentru ca nu sunt un exemplu bun in ceea ce priveste fetele :) Adaptati-va in functie de fata care va place si feriti-va de fetele ca mine:))

Sa revenim. De ce spun ca nu se mai fabrica baieti ca alta data? Discutam zilele trecute cu mama si un prieten pe care l-a prins la inghesuiala despre cum mergeau lucrurile acum 30 de ani. Ca baietii erau delicati, cu bun simt, ca te sarutai cu el dupa 3 luni, ajungeati la sex dupa un an si el te respecta, iti canta serenade, scria poezii si alte chestii de genul asta. Ca de obicei, eu am fost cea care a inceput sa comenteze: sarutul, gesturile.. intime vin cand e cazul ca ceva logic, nu le programezi. Daca un tip mi-ar canta serenade s-ar trezi cu o galeata cu apa in cap, galeata pe care personal as umple-o. Mi se pare un gest exagerat. E altceva cand dansati de exemplu ceva lent si el iti sopteste la ureche un vers din melodie.. Vedeti de ce nu va scriu eu ghidul ala? M-am uitat la prea multe filme de dragoste.

TI-AM PROMIS CA AJUNGI PE BLOG!:)

Revenim la zilele noastre si baietii nostri. V-am promis si un exemplu. Nu este un baiat de care sa imi fi placut ca cineva de gen opus ci o persoana draguta, cu care ma intelegeam bine, la o gluma, o maslina cum zice o prietena, maslina in context profesional. S-a intamplat sa merg dupa mancare, ca deh cineva trebuie sa ii hraneasca pe nebunii mei de la munca. Adica eu:) Numai ca pentru el am platit eu pentru ca nu avea decat cardul la el. Suma- nu foarte mare, dar destula cat sa mananc de banii aia minim 2 zile la munca- 16 RON. A ramas sa mi-i dea el. Chiar in vinerea in care a avut intentia onorabila de a mi-i da, eu am plecat in concediu si am lipsit 2 sapt. Cand m-am intors, am aflat ca era ultima lui saptamana de lucru. 

Nu m-am gandit la bani vreo 2 zile, iar in a treia am incercat sa imi amintesc daca mi i-a dat sau nu si asa s-a facut vineri. Zi in care l-am luat la intrebari de fatza cu alti colegi: Mai.. dar parca tu aveai sa imi dai niste bani. O nimerisem- deci inca mai stau bine cu memoria. Se explica -vinerea a vrut sa imi dea banii. Dar eu nu eram. Pai si ce daca? Acum sunt aici..:)) Nu a contat asta pentru ca a venit o replica de dat pe spate: Daca vrei banii, vii la mine la "castel" (o vila in forma de castel- nu va ganditi la tampenii)  ca eu nu mai vin pana aici! El zambea, eu ma gandeam ca glumeste. Am tinut-o si eu in glume: Deci asa ma inviti tu la tine? Si alte tampenii de genul asta ca imi permit:D Problema e ca el vorbea serios. Si vreo alte 3 minute mi-a subliniat acest aspect: Vrei banii, vii la mine ca eu nu am drum pe aici. Nu e interesul meu, e interesul tau.

Au trecut 2 saptamani, azi implinite. Ciuciu bani, ciuciu mesaj ceva. Nici nu stiu cat sa comentez si nici cat ar trebui mai ales ca ma bate gandul sa ii dau linkul de la blog pe mess asa cum il amenintasem. I-am zis: Sa fiu eu de nu te pun pe blog, glumind atunci. "hai Petri (asa imi zicea::P) nu ai tupeu:))".

Nu e vorba de tupeu, e blogul meu, fac ce vreau pe el. Blogul nu e o modalitate de a para eu la lume peste ce oameni dau eu si cum faci ceva care nu im convine, imi iau lopatzica, plec si scriu pe blog. Nu amenint pe nimeni. Iubesc sa scriu, si uneori sa si vorbesc mai mult:P  Mi-am promis ca pe blog vor ajunge numai cazurile dramatice- obsedati rau de tot- si am avut doar unul, dar acum si cazurile care exemplifica foarte bine parerile mele. Sa nu spuneti ca aberez. Cred ca mai am putin si imi cer scuze oficial ca te-am pus pe blog, dragul meu fost amic, dar .. eu mi-am tinut partea de promisiune. Si cu ocazia asta anunt oficial ca eu chiar nu am nevoie de aia 160.000.. voiam doar o dovada de bun simt.. atat..:) Nu te enerva- mie mi-a trecut.:)

Stiu ca pun pret pe valori de mult apuse si ca poate nu o sa reusesc cu ele- dar honestly, me don't give a damn. Prefer sa mor cu ele de gat:) Pana acum sistemul meu de valori m-a ghidat foarte bine si sunt multumita de mine si am planuri si mai mari:) You haven't seen it all yet!:)) Recunosc, am mai intarziat si eu cu plata unor bani dar fatza de prieteni apropiati si i-am anuntat, nu m-am facut ca uit. 

Daca era vorba de o fata, incadram gestul la categoria tupeu prostesc feminin dar la un barbat lucrurile stau altfel. Unde sunt barbatii care tineau la onoarea lor? De aia spun ca nu mai sunt barbati ca alta data. Ei se simt extrem de jigniti doar cand ii inseala femeia- a fost a altuia, onoarea lui de barbat a fost calcata in picioare. Pana sa te insele femeia, ti-ai distrus tu onoarea putin cate putin. 

Si nu e vorba numai de onoare aici-cautati in DEX daca nu stiti ce e aia. Exista si varianta online. 

Cred ca metrosexualitatea i-a atins pe multi. Acum o sa incerc sa fiu mai putin ironica, pentru ca nu e cazul si nici sa nu generalizez nu e bine. Sunt mai.. molatici.. Nu ma gandesc acum ca ar trebui sa se duca in curtea blocului, sa taie 3 copaci (adica pe toti:P) si sa imi faca un foc in sufragerie cand ii zic ca imi e frig. E simplu: ia o patura (am eu una moale si pufoasa- insist sa nu va ganditi la prostii), vine si ma inveleste si ma ia in brate. E atat de simplu!

Cazurile intalnite destul de des ar actiona astfel: Puiutz dulce, iti e frig? Sa iti aduc o patura? O ciocolata calda? hai puiutz ca acum vin. Si mi-ar aduce juma din teancul de plapume, 3 cani de ciocolata calda si dupa ce m-ar acoperi sub cele 3 straturi de plapumi, m-ar privi admirativ cum beau ciocolata calda.. Cred ca unele fete deja viseaza la asa ceva dar eu nu sunt asa.. eu nu asta vreau. Cred ca nu prea intelegeti si e cazul sa fiu mai directa: NU vreau un barbat care sa imi faca pe plac tot timpul, sa asculte numai de mine si sa fie ca aluatul-usor de modelat. Pentru ca atunci cand as avea o problema, de exemplu,  m-as certa cu cea mai buna prietena si m-ar vedea plangand, elar fi cel care ar veni, m-ar intreba ce s-a intamplat, i-as povesti in 3 ore, el ar fi acolo si ar asculta cuminte si parca la un moment dat l-as vedea trist, si pe jumatate plans. Preocupata fiind de soarta iubitului meu, l-as lua eu in brate si l-as intreba ce s-a intamplat. Mi-ar spune ca e trist pentru ca eu sunt trista. Si atunci m-as apuca sa il consolez eu pe el. Cam nasol..

Sunteti curiosi ce as vrea eu? Luati-va pastilele pentru dureri de cap. SA ma intrebe logic- eu i-as raspunde pe scurt- el mi-ar da un sfat mic si, eventual chiar mi-ar spune daca NU am dreptate. Da, m-as uita urat la el dar daca stie sa argumenteze nu il bat. Dupa o mica discutie, m-ar lua in brate si mi-ar  propune o comedie romantica. Simplu. Va asigur eu ca dupa aia o sa fiu si mai vesela, voi rezolva problema si cu prietena, si el isi va primi rasplata:D:D:D

Repet.. de aia nu scriu eu nici un ghid, ci norme generale care sa fie aplicabile tuturor.  Acum ca v-am demoralizat :)) va ofer si melodia de rigoare- o melodie mai veche- dar parca nici melodiile de dragoste nu se mai fac ca alta data..:) 

Toata saptamana m-am uitat la 11 fix la ceas- dupa regulile din clasa a 8-a cand aveam o foaiepe care erau trecute orele zilei si ce insemna cand te uitai la fix, ma iubeste un brunet?:)) Are cineva ceva de spus ca acum stiu sigur ca un saten nu ma mai suporta:)

Niciun comentariu: