luni, 22 septembrie 2008

Jurnal de indragostita

Am promis.. stiu :) Poate din ce voi scrie acum, veti intelege mai bine.

Dupa cum v-am spus, imi place de cineva, foarte, foarte mult. Nu de azi, de ieri, ci de mai mult timp. Si totusi pana acum nu am fost impreuna. Din cauza lui. Au fost perioade in care am zis ca o sa renunt si ca pot face asta. M-am intalnit cu alti baieti, am avut tentative de relatii serioase dar nu cred ca l-am gasit pe cel potrivit.

E ciudat sa tot astepti lucrurile sa fie mai bine. Chiar daca renunt temporar, e nevoie sa il vad o data cum zambeste cand zambesc si eu ca o urma de speranta sa imi intre in inima: si poate...? Dar mi-am dat seama ca e clar, trebuie sa renunt. Nu are rost. 

Stiu ca ma place. Stie ca il plac. Dar asta nu mai e de ajuns. Sunt vesela cand sunt cu el, visatoare dupa ce ne intalnim. Dar dupa aia sunt trista. Nu ma simt bine. Si mai rau stau si ma agat de ceva ce de fapt nu exista sau exista doar partial.

Ce rost are? Asta imi spun de mai multa vreme, dar e greu sa ma conving. De fiecare data zic: las ca cine stie, de maine incerc sa il uit. Si a doua zi ma trezesc ca iar m-ar tenta sa il vad, sa il gust :)

E greu. Cei care au trecut prin asta stiu despre ce vorbesc. Te amagesti si e bine. Dar dupa aia vine durerea. E o dependenta de care vreau sa scap. Si stiu ca pot si acum stiu ca si vreau! Si asta o sa fac. 

Tocmai de aceea, spun clar si raspicat, de azi renunt la tine !! [click si acum ati aflat si despre ce ghinionist vorbesc] Nu te mai vreau! Nu ma mai tenteaza noptile nedormite, palpitatiile si nici "fluturasii" din stomac! Lasa-ma pe mine! Ia pe alta.. Nu te mai vreau... pentru ca imi faci mai mult rau decat bine. 

Sper ca acum ne-am lamurit. Si nu mai aveti curiozitati/intrebari in legatura cu mine si v-ati lamurit de ce nu e bine sa va indragostiti de mine. Sunt o tipa sucita de tot :))))) Va dedic videoclipul ca e misto tipa dar nu si faza de final..:)

Un comentariu:

adispanu' spunea...

mai, tu te tii de shotii ... sau relatia ta de iubire a fost "scaldata" in cocacola ...

stau baietii ciorchine pe blogu tau sa afle cine-i zaoanu' pe care vrei sa-l uiti si tu te joci cu sentimentele noastre ... :D