joi, 4 septembrie 2008

Disclaimer: nu vreau un tip care sa danseze!

Pleeeec la bulgari.. Da.. iar.. de ce? pentru ca merit! Ce o sa fac acolo? O sa ma distrez, o sa ma simt bine, o sa imi fac de cap.. O sa ma plimb.. o gramada.. poate ajung sa vad si Nessebarul mai mult decat in excursia trecuta.. o sa imi bag fundul mare in ... mare evident.. o sa ma latesc pe plaja.. o sa ma uit dupa baieti, mai ales dupa bulgarul ala super bun.. doar ca sa imi clatesc ochii .. Daca e in stare sa si scoata doua replici inteligente.. atunci mai vedem :)

Sper sa ajung la cofetaria din Nessebar macar ca sa fac poze la torturile alea.. Si o sa fac ceva ce am facut si data trecuta: o sa ma plimb, eu si gandurile mele.. ca vineri seara, cand eram pierduta in spatiu. Dar e atat de bine sa fii tu, gandurile tale si prietenii de rigoare.. :) O sa imi amintesc de prima excursie acolo.. o sa oftez.. pe la ora 23 sper sa imi bag iar picioarele in apa calda a marii si sa imi ud pantalonii :)) Si o sa visez cu ochii deschisi si cu zambetul pe buze pentru ca astea sunt functiile mele de baza! Si sa vedeti voi cu ce idei de blog ma intorc !!!! Ca sa stiti la ce sa va asteptati.. si daca sunteti cuminti, poate si niste poze :)

Si daca suntem la capitolul visare, asta e o salsa pe care o stiti sigur: Ricky Martin - La Bomba.. As dansa pe ea non stop- mi-am pus-o pe mp3 player (desi de obicei nu am chestii legate de dans), tocmai pentru ca ma trezeste si ma face vesela in fiecare zi spre serviciu... Imi trec prin cap numai piruete, cross-body-uri cu piruete, figuri de rueda cu piruete.. si pentru baieti, ca imi place sa va fac in ciuda: uitati-va si voi la baiatul asta cum se miscaa..:P Si mai am un videoclip si mai sugestiv..:P

Si daca tot suntem la capitolul asta, vreau sa lamuresc o chestie.. Deseori cand ma mai intreaba cineva ce caut eu la un baiat, aud imediat: sa stie sa danseze. V-ati tzacanit? Nu il caut pe Ricky Martin. Si nu, nu caut un baiat care sa stie sa danseze sau care sa vrea sa danseze. Daca as face asta cumulat cu toate celelalte conditii, nu as mai gasi pe nimeni. Deci asta nu e o conditie. Da, sunt indragostita iremediabil.. de dansuri.. nu ma vad traind fara ele. Asta nu inseamna ca fac 500 de module pe secunda.. sau ca particip la concursuri.. Doamne fereste! :)) Ci inseamna, ca, din cand in cand, preferabil daca ar fi dupa mine, in fiecare saptamana, imi place sa ma duc in salsa 3 sa dansez o noaptea intreaga .. pe ritmuri de salsa si bachata.. sa facem sincronul de pe melodia Micaela.. sa rad cu fetele.. Imi place sa ma duc la cursuri si sa ma stramb cand mi se pare prea greu.. Imi place sa ascult muzica si deseori ma trezesc ca dansez timid pe strada.. Se mai intampla. Ca sa nu mai zic ca atunci cand sunt singura acasa, urla muzica iar eu dansez de nebuna cu matura :P  Dar asta fac eu! Un baiat trebuie doar sa ma accepte asa cum sunt si sa nu imi faca niste crize de gelozie ca dansez cu juma de salsa.. E doar dans! De fapt.. o bachata poate fi mai mult.. si o rumba.. ohoo.. dar oricum nu stiti despre ce vorbesc..

Pentru mine, partial dansul este ca dragostea: plin de energie, pasiune, surprinzator dar si dificil si uneori stresant..:)) Acum cred ca intelegeti.. Asa o sa am 2 iubiri in viata mea: dansul si baiatul..Si cel mai mult nu imi place cand cineva se baga in viata mea cu picioarele.. tocmai de aceea nu as forta si nici sugera unui tip sa se apuce de dansuri de dragul meu..Si daca ar face-o .. ar insemna ca trebuie sa fie o relatie serioasa pentru ca am imparti o bucatica importanta din viata mea..pe care nu sunt gata sa o dau asa pe tava din prima..

Si sa lamuresc si celalalt aspect: daca el are deja o pasiune ascunsa- dansul.. atunci cu atat mai bine.. dar degeaba daca la restul capitolelor sta prost. Sunt imposibila!!!!!:))

Ne-am lamurit, sper! Ladies, enjoy Ricky Martin.. macar in videoclip.. Revin cu povesti de la bulgari!

Niciun comentariu: