marți, 9 septembrie 2008

Si am fost si la bulgari- partea 2 :)



Si m-as mai duce inca o data.. pentru ca e super.. ieftin, frumos, curat si, in compania potrivita, te distrezi de minune..:)

Am ajuns pe la 16.30 la fel ca si data trecuta.. Eram singura care mai mersese acolo..gand care m-a speriat putin ca eu stau prost la capitolul orientare in spatiu iar bulgarii stau prost la capitolul indicatoare :) O combinatie foarte buna mai ales ca prima oara ne ratacisem ceva pe drum :) Dar.. sunt buna.. sunt buna rau de tot .. ca am nimerit din prima.. Era sa ratam intersectia catre Varna -indicatorul iti arata ca la un moment dat trebuie sa o iei la dreapta.. dar de fapt e un fel de intoarcere spre stanga.. Nu m-a crezut dragul meu sofer cand am insistat ca asta trebuia sa faca.. Recunosteam podul.. Noroc ca a luat-o un camion la stanga, ca sa imi sustina spusele. ca altfel ne rataceam fix ca prima oara...:)) Cea de-a doua ruta problematica nu a fost ratata tot datorita celeilalte fete din masina care a insistat ca indicatorul arata stanga - Burgas. Dar si soferul a fost f bun.. Nu ma pot plange :D Deci am nimerit:)) Am recunoscut intersectii, indicatoare, poze, reclame, serpentine, benzinarii. Tot. Me good:) 

Nu mi-am regasit bulgarul :(( am vazut eu cativa tipi buni pe acolo, unii f buni :D dar erau alta natie :P La capitolul baieti - pardon barbati, am mai nimerit unul batraaaaan..  care a intrat cu chiloti albi in apa impreuna cu nepotica lui!!! Bafta lui era ca nu i se vedea decat fundul!!!! :)) As fi preferat totusi un specimen mai tanar:) 

THE PERFECT GUY =))))))

Vineri seara, dupa balaceala si mancat si plimbat, eram zombie.. Nu dormisem toata saptamana decat 6 ore maxim.. si facusem treaba.. tot drumul am stat treaza ca sa nimerim sunny beach. Asa ca vineri seara eram teleghidata, ma dureau ochii de somn. Am mai mers la o bauta pe la fosta terasa unde am dansat data trecuta si dupa aia somn.

Ca de obicei, am fost toti matinali- la 8 eram pe plaja.. ne balaceam. Apa curata, super calda.. na, ca sa va fac in ciuda :) Ne-am balacit pana ne-am incretit. Unii au incercat si sarituri din toate pozitiile posibile:)) dar s-au ales cu o burta foarte frumoasa care s-a lovit de apa. Am descoperit ca baietii sunt mai fricosi, mai ales cand se panicheaza ca nu ating fundul apei. Il atingeam eu si am 1,66 m!!! Deci eu sunt mica si a dracu' dar tot atingeam fundul.. apei:) Si eram f calma.. desi apa imi venea pana mai sus de gat :)

Am ras de m-am prapadit.. Cred ca de aia arata abdomentul meu asa de plat in poze..ca eu stiu ca nu era asa.. Am ras.. Una din replici a fost: Se vede fundul. E tare! Asta bineinteles pe langa replica la care eu si o prietena am chicotit 2 minute: Asteptam sa creasca si sa se intareasca! Si nu, nu se referea la ceea ce credeti voi.. micilor obsedati:))

Eu si cu fetele am stat o ora in apa in a doua sesiune-cea de sambata dupa=amiaza.. si am mai fi stat daca nu intra soarele ala printre nori :)  Ce am facut noi o ora? Eu tin minte doar ca am ras o gramada.. fara baieti:)  Seara am mers in Nessebar, un oras vechi, un oras-port superb.. Ne-am plimbat.. am o gramada de poze mai mult sau mai putin artistice. Mai baieti, niste ruine super misto, niste stradute din alea inguste, mici si dragute.. sa te tot plimbi. Am ajuns si la mare.. se vedea super pe timp de noapte. Noaptea, inapoi in Sunny Beach-mancat si baut.. Iar..!

Duminica plaja.. am dormit noi ca niste printese pe plaja.. Dar am putut? Data trecuta am fost trezita cu o palma uda pe spate. De data aceasta, m-am trezit cu un om intreg, ud din cap pana in picioare. Sandvich eram.. si tot nu am vrut sa ma trezesc:)) De fapt, sandwich am fost facuta de 2 ori :))

Si baietii chiar sunt mai fricosi uneori.. Ne-am dat intr-o roata.. care mergea super incet numai ca te ridica pana sus si vedeai toata statiunea- cele 2 poze cred ca exemplifica totul:)) Si eu mai voiam sa ma duc si intr-un fel de Casa Groazei la ei- am vrut si in prima excursie- dar am vazut ca nu vrea nimeni si mai aveam nevoie de minim un partener :D 

Pozele vorbesc partial de la sine.. in rest.. am un somn in mine.. de fapt e o mica lene si draci ca astia de la net imi tot taie internetul- schimba setarile si nu ma anunta si eu stau si ma uit ca matza in calendar "de ce nu merge netul".. Oricum nu as scrie mai mult pe blog decat am scris acum:) Cine mai vrea detalii.. ma prindeti pe undeva la o iesire.. stiti ca in 2 secunde ma ia entuziasmul si va povestesc.. de terasa super si chelnerii zombie de acolo.. de inghetatele imense pe care le-am mancat.. de cum am stat la piscina altui hotel.. etc...:)

Aaaaa.. si sa nu uit.. mi-am tras un super bronz.. si am facut topless.. dar sunt sigura ca de asta nu vreti sa aflati:)) Ca dedicatie- o melodie pe care am gasit-o in calculator.. dar habar nu am prin ce inspiratie am selectat-o.. :P dar mi-am umplut mp3playerul de lacrimogene din alea de iti taie inima in bucatele ca sa ma lecuiesc..si melodia asta e superba :) la fel ca si altele de Katie Melua.. cred ca as dansa un vals lent pe ea.. dar acum nu imi dau seama prea bine de ce spun..:)) pentru ca sunt numai pe ritmuri de vals lent:)) Iar v-am ametit:)

Niciun comentariu: