luni, 21 aprilie 2008

Ala bala portocala... :)




Imi pare rau dar chiar nu m-am putut abtine sa nu scriu.. nu se poate.. nu se poate:)) Intre cei trei barbati din poze pe care credeti ca l-as alege?



Chiar sunt curioasa.. as face un sondaj... Sean Connery.... e batran dar ... are prestanta... Brad Pitt cand era mai tinerel.. mai e nevoie sa spun ceva de abdomenul ala? Si.. pentru cei mai putin cunoscatori el este Sandokaaaaaaaaaaaaaan.. Sandokaaaaaaann.... un actor italian.. tot au dat seria asta pe la tv.. nu e telenovela...Deci, care e raspunsul?




Raspunsul e clar: oricare din cei trei in afara de Brad Pitt!!!!! Pentru cei care isi faceau iluzii ca pe el l-as alege se inseala...:) De unde ideea blogului? Pai ieri am asistat la pensarea unui barbat si cand spun barbat stiu ce spun.. nu un pustan de 18-20 de ani... ci barbat!! Da, pensatul sprancenelor nu altceva- unii s-au gandit la prostii inaintea mea ceea ce este strict interzis! :))

Am stat si m-am gandit eu mult dupa ce lumea mea a fost efectiv zguduita...:) Ce Dumnezeu e in capul lui? Ca avea sprancenele putin unite... So whaaaaaaaaaaat? Ma rog.. bafta mea e ca nu avem tangente asa ca faptul ca e pensat nu ma influenteaza in nici un fel... Dar episodul asta m-a pus pe ganduri..:) Care mai e diferenta dintre un barbat si o femeie- in afara de cea anatomica- daca EL incepe si se penseaza, isi face unghiile cu lac, si se epileaza pe maini si pe picioare? Vrea cumva sa mergem la cumparaturi pentru un epilator, ca eu pe al meu nu il imprumut!!!!

Recunosc ca sunt cazuri tragice in care e nevoie de epilat... dar in mod normal nu vad de ce s-ar intampla acest lucru.. iar la pensat eu sincer nu gasesc nici o motivatie.. Barbatii intotdeauna au fost mai parosi, mai mari decat noi, teoretic mai puternici, intr-un cuvant mai masculini.. ca de aia i-a facut Dumnezeu:)) Noi am fost cele finutze, delicate, FEMININE!

Regulile s-au schimbat de mult timp si feminitatea este extrem de rara.. dar macar in barbati sa mai existe o speranta!=))=))=)) Da, nu imi vine sa cred ca am spus-o si pe asta...:P Acestea fiind spuse daca citeste blogul asta vreun tip caruia ii place de mine si are 
prea multa grija de el, te anunt dinainte: epilatorul e numai al meu, penseta nu o imprumut, toate lotiunile alea de corp sunt NUMAI ale mele si cosmeticiana e numai a mea si tu ar trebui sa iti iei gandul de la mine! :))))

Am avut o emisiune mai dura legata de accidentele rutiere.. si poate de aceea adopt un ton mai dur... dar eu tot nu ma razgandesc. Gusturile nu se discuta... Din seria ce e clasic nu moare niciodata, enjoy balada lui ciprian porumbescu.. daca va tine inima:P




Niciun comentariu: