miercuri, 2 aprilie 2008

Smile.. u're on candid camera:))

Mai baieti (adica si fete dar la mine asa este exprimarea asta, mai defectuoasa:P)... haideti sa lamurim o chestie? Cum Dumnezeule ati crezut voi ca eu voi anunta pe blog ca m-am indragostit? Voi v-ati tzacanit? Nu citeste nimeni disclaimerul ala?:))

Deci... sa incepem povestea..
a fost odata ca niciodata.... 1 aprilie 2008.. ne tineam de pacaleli la servici.... si ma gandesc eu: ia sa pacalesc si eu.. ce, sunt mai prejos? Dar cum? Pentru ca sunt intrebata destul de frecvent cum stau cu baietii (pentru ca si eu la randul meu intreb acelasi lucru:))) m-am gandit sa inventez chestia asta....:))

Trebuia sa fie credibil..
asa ca... apuca-te Petruta sa scotocesti prin poze.. cu un tip pe care nu il cunoaste nimeni... care sa fie si dragut si care sa nu interpreteze faptul ca am folosit poza lui pentru blog.. As fi avut si alte variante dar m-as fi trezit cu texte de genul: aaaaaa.. petruta.. stiam eu ca iti place de mine.. si alte copilarii de genul asta:))

Asa ca.. iata-l,.... numele lui este Octavian.... e de-o seama cu mine.. e super, super bun.. la calculatoare...:)) e un fost coleg de liceu..
Eu si Octavian nu am mai pastrat legatura din anul I de facultate.... asa ca el.. saracul nici macar nu stie, si nici nu are cum sa afle ca i-am folosit poza :D Hotul neprins e negustor cinstit:) 

Totusi daca il vedeti pe strada..
(acum ma gandesc la fete... :P) sa stiti ca e dragut, romantic, ironic, foarte spontan.. nu stiu cum mai sta cu bunul simt:))) M-am chinuit de am murit sa caut o poza cu el.. in care sa nu se vada ca eu aveam parul foarte lung.. comparativ cu acum.,.:)) si sprancenele mai groase.. dar stiu ca nu ati fost atenti la detalii:P

Acum ca am lamurit cine este- doar partial- sa revenim la partea importanta.. CUM ATI CREZUT CA AS ANUNTA ASA CEVA PE BLOG? Nu tip.. doar mor de ras:)) Niciodata nu o sa fac asta.. blogul nu e pentru viata personala.. ci pentru a va transmite opiniile si concluziile la care ajung eu:P Imi place daca zambiti... sau daca vreti sa ma contraziceti.. cu atat mai bine.. nu le stiu eu
pe toate.

Acestea fiind spuse.. eu va multumesc ca aveti incredere in mine.. dar chestiile atat de importante nu se comunica pe Internet.. Comunicarea pe mess/ online.. este doar un hibrid... Sa ma vedeti face to face :P

Pentru ca va plac mult... si ca sa ma recompensez... va promit o surpriza.. (nu e pacaleala:) .. dar mai aveti rabdare putin... Aaaa.. si sa nu uit.. pentru ca tot mai aveti dileme.. si va sunt datoare.. I am single...:P daca imi place de cineva sau nu... asta e doar problema mea...:) ca sa va las in coada de peste :)

Niciun comentariu: