joi, 17 aprilie 2008

Ghidul optimistului fara leac :)

Habar nu am despre ce o sa scriu in blogul asta :)) O sa imi vina idei pe parcurs.. aseara iar am ras.. cand m-am intalnit cu o prietena si m-a intrebat de tipul de pe blog... eram pe strada si am izbucnit in ras... nu stiu daca s-a uitat cineva urat la mine.. dar si daca s-a uitat, ce conteaza? :) Offf.. chiar e nevoie de un mail kilometric pentru toti cititorii mei de blog cu disclaimerul de rigoare? EU SI TIPUL ALA NU AM FOST IMPREUNA, NU SUNTEM... as putea spune ca nici nu vom fi vreodata.. dar never say never:)))))))))) Nu l-am mai vazut de hmmm... 4 ani..?

Cand ma gandesc ca in fiecare zi imi venea cate o idee de blog dar nu aveam timp si acum ca am reusit sa strecor vreo 2 min.. nu am idei.. stati sa caut prin neuroni :) Intrucat subiectele economice le dezbat la emisiune, despre fete si baieti am scris destul, mai iau o pauza..:P si mai trebuie sa va fac si sa zambiti..! Deja aveti pretentii! Dar cum spunea odata cineva (ce imi place mie ca pe blog intotdeauna va respect anonimatul..:P): the smileydreamer is on duty ALL THE TIME :)

Asa ca o sa scriu un blog despre zambete.. Ce, aveti nevoie de instructiuni de utilizare? Sa o luam simplu: aveti ceea ce se numeste gura, iar elementul principal sunt buzele in acest caz... Aveti si obraji si 2 urechi.. Se iau colturile gurii si se indreapta usor mai intai spre obraji.. asa, usor, usor...si mai tare, si mai tare.. pana la urechi :)) Nu e asa de greu..:) See, anybody can do it... Si totusi de ce o fac atat de putini? :(

Va trebuie un motiv.. I-auzi! De cand iti trebuie un motiv sa zambesti.. Stiu: seful v-a pus un teanc de rapoarte: Astea trebuiau sa fie gata ieri! Te uiti in oglinda si observi niste cearcane, ochii deja nu ii mai vezi, niste riduri... Ai vreo 3 cani langa tine, 2 cu cafea si una cu cola.. Prietenul/prietena... ori nu exista.. si da, singuratatea poate fi grea uneori, deseori..:) Sau daca exista.. se uita urat la tine ca iar nu ai timp pentru voi.. Of, ce viata de rahat! Da, am spus-o.. pardon am scris-o!

Uneori nu credeti ca ne cramponam de probleme minore? Seful.. sa va traiasca...:)) rapoarte o sa fie si azi si maine.. si forever and ever o sa fiti superman/superwoman si o sa trebuiasca sa le faceti. Trageti un zambet, injurati-l in gand.. luati-va o pauza de barfa si apoi treceti la treaba relaxat si linistit... daca intrati in panica.. va sapati singuri groapa. 

Cearcanele- eii.. nu mai stati pe mess seara tarziu cand veniti de la servici :)) Ridurile.. creme exista.. bani sa aveti! si pana la urma putem sa fim batrani si frumosi in acelasi timp- daca aveti vreo crema miraculoasa- bagati una incoa.. ca eu tot experimentez:)) asa e de la o varsta:P

Iubire lipsa.. mare tragedie.. adica da, poate o fi si o tragedie... dar nu o sa tina pentru totdeauna..iesiti mai des cu prietenii. Uneori sunt un inlocuitor bun :) si pana la urma o sa rasara soarele si pe ulita voastra. Stiu ca uneori, mai ales cand mai nimerim o scena de dragoste pe la vreun film lacrimogen.. tragem un oftat..stiu ca si baietii fac la fel.. Dar daca intri in ditamai depresia.. mai rau facem.. A, si inca un detaliu.. Nu mai asteptati sa vina Fat Frumos/Ileana Cosanzeana la usa.. iesiti in intampinare:) Un singur lucru cred ca mai am de adaugat si cred ca o sa primesc niste rosii, oua stricate si alte chestii in termopanul balconului.. Nu va multumiti cu orice... De ce sa fii cu cineva doar de dragul de a avea o relatie? Pentru distractie? Sure.. merge.. o tura, doua :)) dar cand vrei o relatie serioasa mi se pare aiurea sa te multumesti cu mai putin:P



Iubirea exista..
dar sunt probleme.. rezolvati-le.. stiu ca e usor sa ma trezesc eu acum  si stiu cat de dificil se rezolva problemele intr-un cuplu mai ales daca e vorba de o relatie de lunga durata.. Dar o sa recurg la un cliseu: comunicarea- fir-ar mama ei de comunicare..Deseori in astfel de discutii, unul prefera sa nu fie direct, sa evite subiectul, sau sa se ascunda dupa deget.. si de aceea reprizele (sa nu va ganditi la prostii:P) se prelungesc la nesfarsit.. Sa fii direct e greu... si dureros.. dar parca imi tai direct piciorul decat sa te chinui cateva ore cu un fierastrau ruginit:)

Sunteti sanatosi? Aveti un job? Minim 2 prieteni buni? Traiti? Respirati? Aveti 2 ochi, un nas, o gura, 2 urechi, 2 picioare, 2 maini.. si accesoriile de rigoare? Atunci zambiti, va rog!

E nevoie de atat de putin uneori: sa vezi soarele ca iese afara, sa gasesti un tip dragut in metrou si sa ii tragi cateva priviri furise, sa razi vreo 3 minute cu colegele de birou, sa te impiedici pe strada dar sa nu cazi :)) Ooo.. da.. pe asta o stiu foarte bine...Numai eu pot sa ma impiedic si sa rad dupa...:)) dar stiu ca si ceilalti rad deja.. la fel ca in reclama de la sprite :) Sa razi la incalzirea de la dansuri cand miscarile te duc cu gandul in alta parte, sa razi cand iti calci partenerul de dans..si el saracul ce sa mai zica.. sa razi cand profu spune: si baietii intra printre picioarele fetei.. sau cand colegei ii scapa pentru a 5 milioana oara mouse-ul sub birou, sau eu ma impiedic pentru a nu stiu cata oara de firul de la telefon..sau cand fac o cacofonie live :)



Viata e grea.. dar pe cat de grea e, este si atat de frumoasa :P stiu ca sunt momente in care simti ca totul s-a terminat, nu vezi luminita de la capatul tunelului, te simti singur.. si nici o veste nu te poate inveseli...viata pare a fi goala, lipsita de sens... si simti ca totul e impotriva ta.. Trust me: exista luminita la capatul tunelului!!! I saw it=))=))=)) glumesc.. dar de acolo, de pe fundul (vai, ce imi place exprimarea asta:P) butoiului cu tristeti.. se poate iesi...

Uitati niste replici de agatat: o sa radeti la ele:


Daca aveti nevoie de ajutor cu zambetele.. sunt si eu pe aici.. cu zambete... si daca e nevoie.. stiti ca in spontaneitatea mea.. sigur o sa imi iasa vreo tampenie.. daca zambesti o data nu prea te mai poti opri.. It's catchy :)) The smileydreamer is on duty... dar part time.. ca mai am si eu nevoie de concedii:)


PS: Cele 2 melodii recomandate.... ies din tiparul de pana acum.. pentru ca eu nu ascult numai latino, lacrimogene.. si chestii din astea... Melodiile astea sunt antrenante.. tocmai bune pe mp3 player... ca sa grabesc pasul spre servici :) Pe aia cu enrique am facut incalzirea la dansuri.. ce miscari.. uuuu..:) Enjoy!

Niciun comentariu: