miercuri, 2 aprilie 2008

Vreaaaauuu si eu.. spor de calculator..:)

Da, exista asa ceva... spor de calculator.. :) Am citit azi ziarul...
http://www.adevarul.ro/articole/magistratii-cer-in-instanta-sporul-de-calculator/346714

Zeci de judecători şi grefieri sunt nemulţumiţi că nu primesc un spor de 15% pentru… calculator. Ei se adresează instanţelor de judecată reclamând că stau prea mult în faţa monitorului atunci când redactează sentinţe sau înregistrează dosare şi, cu toate acestea, nu beneficiază de sporul de radiaţii.

Lol.. they are sooo funny.. toata lumea sta in fata calculatorului.. pe de o parte, inclin sa le dau dreptate.. ei scriu ca disperatii toate acele decizii...."importante si obiective"... stau cu nasul in calculator.. nu au pauza.. "Grefierii efectuează toate lucrările numai la calculator (înregistrează acţiuni, întocmesc adrese şi redactează încheieri de şedinţă), la fel ca şi judecătorii (tehnoredactare hotărâri, consultare legislaţie)"

Toata lumea lucreaza cu calculatorull.. dar sa stai 8 ore in fata lui fara pauza...? Nu te pune pe ganduri.... ? Pe mine da.. nu ca le dau dreptate sau nu.. dar altceva e sa ai program de 8 ore in care ai 2 sedinte, 3 discutii cu fetele la o cafea.. pauza de tigara.. si altceva e sa stai efectiv 8 ore in continuu cu nasul in monitor.. fara pauza.. bine, cu pauza de toaleta.. sa nu fim chiar atat de crunti...

Mai aud eu argumente.. de genul.. sunt monitoare noi cu cristale lichide (daca nu sunt Swarovski tot degeaba:P ).. au un nivel minim de radiatii.. Oh, reaaaaaaaaallly? De aia am inceput eu sa vad in ceata.. am ochii cat doi purici.. si plang de nebuna pe strada? Zice lumea ca oi plange dupa vreo iubire pierduta :P Partea mai amuzanta este ca am plans si live :D Cu asta chiar ca ma mandresc :) Bineinteles ca m-am prins de smecherie in timp ce duceam un servetel discret la ochi: Plang din cauza inflatiei.. Alergia de primavara trece...inflatia nu prea:)


Asa ca vreau si eu spooor de calculator!!!!!!!!!
Nu de alta, dar imi plac ochii mei prea mult...ca sa renunt asa de usor... Cu ce ma mai uit eu dupa baieti? Cu ce mai admir gratia baietilor (da, am scris bine?) Cu ce ma mai uit eu adanc in ochii vostri si va trag o privire ucigatoare? Which reminds me.. o vizita la oftalmolog nu ar strica :)

PS: CITITUL NU STRICA:p  Eu va recomand niste Mircea Cartarescu- De ce iubim femeile.. o carte super... am citit-o dintr-o rasuflare.. Are si un capitol cu numele meu:P Poate va convingeti- http://cotidianul.ro/die_welt__cartarescu__un____maestru_al_prozei_scurte-42411.html

Niciun comentariu: