vineri, 11 aprilie 2008

It's been a while:)

Si ce mai fac eu? Cik bine:) Zambesc.. deja asta e ceva mai mult decat normal.. de fapt.. acum nu zambesc dar oricum nu aveti cum sa ma vedeti... as avea inspiratie sa scriu.. dar mi-e o lennneee.. poate dupa weekendul asta care se anunta a fi palpitant.. cel putin pentru mine:D

Parca vad ca urmeaza replicaaaa: Ai intalnire!:)) Apropo de asta.. am murit de ras.. sa vad cat de bine a prins gluma mea de 1 aprilie..Uneori chiar imi parea rau cand vedeam fetze dezamagite.. dar s-au compensat cu fetzele uimite, socate, si pe de alta parte si usurate ca 
inca sunt disponibila.. 

Ma rog,  eram la momentul in care am facut gluma.. :)) gata, ca iar va tachinez si nu e frumos.. 
 

Mi-am anuntat asadar lipsa de entuziasm pentru a scrie pe blog.. dar si cand incep sa recuperez..nu am zis sa va scriu acum despre lenea mea.. ci despre surpriza promisa... cu intarziere... dar merge.. Mi-am updatat blogul si pe partea stanga.. veti gasi o prezentare cu poze.. pe care nu le am pe hi5 sau alte siteuri.. O sa mai pun cateva, eventual de cand eram eu si mai mica... mai trebuie sa le scanez...:) Sa ma vedeti in ipostaze inedite:)) Bine, pozele cu mine naked nu sunt accesibile pe net...:))))

In rest mai gasiti categoria my linkuri.. adica alte chestii in care apar eu.. hi5-ul clasic deja cu pozele recente.. teveul.. :) si bineinteles forumul scolii de dans.. unde ma desfasor eu partial in tot entuziasmul meu:) aveti ce citi:)) daca aveti viata prea usoara.. si va plictisiti la servici:)

Si o recomandare de melodie- but of course:) ceva ce e in spiritul acestui post:P [Chirila e o dragut loogic.. dar si luat..:P forbiddent territory:P]



Enjoy si promit ca revin cu articole noi:P ca ma cam mananca limba...:)

PS: Partea funny cu toata tehnologia asta.. e ca oricat de multe poze ai avea pe net si oricate articole ai scrie.... adevaratul farmec ramane in comunicarea clasica.. aia de stai fatza in fatza,..te uiti ca natangul si incerci sa intelegi ce spune celalalt... dar blogul e pentru fun:D

Niciun comentariu: