marți, 1 aprilie 2008

M-am indragostiiiiiiiiiiiiiiiiit!:))

gata, nu ma mai pot abtine.. chiar acum cateva zile eram felicitata pentru noul prieten.. M-am gandit eu in sinea mea: De unde aflase respectiva persoana de noul prieten? Raspunsul: pai ai scris pe blog.. Mi-am scotocit eu prin neuroni si nu imi amintisem sa fi scris.. pentru ca nici nu am scris...am vrut sa fie secret o perioada pana cand puteam spune sigur ca lucrurile sunt serioase:) desi melodiile lacrimogene de pe blog ar fi trebuit sa va dea de gandit:)

Acum.. pentru ca am mai fost intrebata.. si nu prea am eu chef sa ma apuc sa povestesc tuturor...ca sa elimin tot misterul: DA, SUNT INDRAGOSTITA...:)  Fetele de la birou intotdeauna imi reproseaza ca nu le zic nimic.. ele intotdeauna afla ultimele... Prietenele afla la 5 ani dupa ce isi citesc mailul... Baietii afla prea tarziu.. Acum toata lumea afla in acelasi timp....:)) Va iubesc si pe voi.. stati linistiti... o melodie cu dedicatie..:) ( e unul din cantecele mele de suflet)




Cred ca o sa apreciati faptul ca totusi prefer sa fiu discreta.. si macar nu o sa va dau prea multe detalii... legate de el.. nu de alta.. dar o sa il cunoasteti cand o sa fie cazul.. acum sa nu incepeti sa va programati la intalniri.. primele pe lista sunt prietenele mele cele mai bune... :)) De ce el? Sper ca acum nu o sa se umfle in pene.. dar indeplineste conditiile esentiale: e dragut, foarte destept, romantic si cu bun simt, ironic si spontan. V-am spus eu ca nu cer multe de la un baiat?:))

Va rog, doar sa nu sariti pe mine.. Mi-am facut datoria sa va anunt... acum lasati-ma putin sa respir.. In curand.. o sa uploadez si o poza... ca sa va scap de un stres... Pupici...sper ca asa am raspuns la intrebarea tuturor: DA, AM PRIETEN:)

Si dupa cum am promis.... Nu se supara monica... am taiat-o putin:P


2 comentarii:

Crini spunea...

Deci nu e o pacaleala de 1 aprilie?
Nu de alta dar nu m-ar mira la tine nimicutza.

gatonella spunea...

ahmmmm, si...ok, e cute...dar...si cul il keama?!?!?:D:D:D