miercuri, 23 aprilie 2008

Surpriza.. si explicatie pentru surpriza:))

DA... am postat un filmuletz in care dansez.. SI eu... Nu va rusinati, ca nu aveti de ce.. una la mana.. doi la mana.. e pus pe privat.. deci nu o sa il vada tot netul.. doar cei care citesc blogul.. nu poate fi downloadat... etc...

V-am promis supriza.. si asta e... ma recunoasteti voi pe acolo.. sunt desculta, rochia e cam scurta, ma incurc la rumba [ adica prima parte:P], sunt mentionata la inceputul discursului [eu sunt cea care 
spunea prostii, si mai mult decat atat sunt chiar langa Sorin, adica tipul cu microfonul care dansa bine.. Nu de alta..dar e prof, deci are o scuza...:) Daca nici acum nu ma gasiti mai uitati-va o data...:)

Nu o sa dau explicatii multe... ce se intampla si mai ales de ce.. Important e ca dupa 2 saptamani de pregatiri.. a iesit asta.. Nu suntem dansatori profesionisti.. suntem doar niste oameni 
care se distreaza de minune la cursuri...:) Asta ne-a iesit..:P

"Nu e rau"... :)) nu conteaza.. acum rad in sinea mea... daca ati sti voi cat mi-as critica eu la prestatia mea din seara aia.. dar cand m-am uitat la filmuletz.. primul lucru care mi-a venit in cap.. a fost..."mai, hai ca parca nu e chiar asa de rau.. totusi am un an fix de dansuri..:P"

Nu o sa explic pentru a suta oara ce oameni super sunt la dansuri...cat glumim, cat radem, de noi,
de profi, iar de noi.. si mai putin de ei... si ce atmosfera e..:P M-am autodiagnosticat ca fiind innebunita, sau nebuna.. nu conteaza... dar.. dincolo de oameni.. e si o bucurie imensa in a dansa.. bine:P

Sa luam un exemplu.. SALSA..
Daca esti pe ritm, fara sa numeri 1, 2, 3... te lasi in voia muzicii... daca e mai rapida.. si te duci pe piruete super.. e ca si cum ai merge cu viteza... e un ritm plin de viata,.... te duci, pleci, vii.. cu conditia sa te tina partenerul.. din cand in cand ajungeti mai apropiati- momentele de relaxare.. si apoi iar piruete.... cu 150 km/h:))



Nu va speriati.. astia sunt super extra mega buni:))
Merengue e super simplu-
asta spun acum.. dar in salsa la incepatori cand ma panicasem ca eram pe ring si nu puteam sa fac o pirueta! o pirueta de merengue! E ca si cum ai spune ca nu stii sa bei apa:)) Cha cha cha.. un dans frumos.. dar ritmul...:P Jiveul.. te omoara.. ce alergat prin parculetz cu haita de caini dupa tine..:)) un jive te-a terminat:))

Revenim la preferatele mele.. Rumba... ohooo.. o rumba buna.. e ca... hmmm.. cum pot sa zic asta fara sa fiu prea directa? deja v-ati dat seama... rumba e dansul iubirii.. si e tare complicat.. cam ca dragostea asa:)) dar... are atata pasiune in miscari...incat rumba e o super declaratie de dragoste.. din punctul meu de vedere... prima mea rumba a fost pas de baza, hai petruta ca poti sa tii ritmul:)):)):)) [excursia 3  la moeciu] in rest rumba numai la curs.. dar o sa ajung si eu la o rumba .. adevarata:D u know what I mean...


Tangoul..
super pozitia si miscarile... off pozitia aia.. daca am mentine-o pe tot timpul dansului ar fi superb... are un farmec aparte..:P

Si acum my favourite:
Valsul
..lent sau vienez.. ambele sunt superbe.. valsul.. imi place la nebunie...dar cel lent e mult mai frumos.. si mai greu..:) Asa cum ii spuneam la un moment dat unuia din partenerii mei de dans.. daca dansez vals lent... chiar numai pe patratzel [termeni tehnici aici:)))]... dar e dansul continuu si pe ritm.. e ca atunci cand sunt indragostita... simt ca plutesc:)


De fapt cand dansez si nu sunt stresata ca nu imi ies miscarile... dansul e superb.. da, e ca un drog... dar e legal!!!!! :D










Niciun comentariu: